Confiscated my winnings and closed my account without any further justification
Paddy power sent me this email
'We’re sorry to say that we’ve closed your Paddy Power account, for security reasons. We don’t take a decision like this lightly and can assure you that it’s in line with our terms and conditions. '
When I contacted them over the phone, they then told me that it was part of there 'business terms' as the reason of not paying my winnings of 1416gbp. I asked them on the phone to tell me the exact term I have broken, as I checked all the terms before playing the casino, and they told me again its down 'to business terms'
I am shocked and ashamed how a large company like Paddy Power can actually act like this. I demand my money gets paid immediately or provide me with a perfectly valid excuse to why they are not paying me!
'We’re sorry to say that we’ve closed your Paddy Power account, for security reasons. We don’t take a decision like this lightly and can assure you that it’s in line with our terms and conditions. '
When I contacted them over the phone, they then told me that it was part of there 'business terms' as the reason of not paying my winnings of 1416gbp. I asked them on the phone to tell me the exact term I have broken, as I checked all the terms before playing the casino, and they told me again its down 'to business terms'
I am shocked and ashamed how a large company like Paddy Power can actually act like this. I demand my money gets paid immediately or provide me with a perfectly valid excuse to why they are not paying me!
Paddy Power Casino Complaint Stats
Resolved
5 / 26
Avg. Amount
$1,902
Avg. Complaint Duration
9 days
Avg. Response Time
5 days
Paddy Power Casino Complaint Summary
Most user complaints about this operator fall under the Payment category.
So far, 1 out of 15 complaints in this category have been resolved.
This operator's average complaint duration is 9 days, while the average duration across all operators is 8 days.