Ag Awards
Login
You are about to go to the Italian version of AskGamblers
Kindly note that some features such as complaint service and forum are currently available only on the international version.
You are about to go to the German version of AskGamblers
Kindly note that some features such as complaint service and forum are currently available only on the international version.

Hello! Casino - Waiting for my withdrawal for a week

RESOLVED
Inactive user
Posted on November 15, 2016.

Waiting for a withdrawal for a week.Sent all the required documents for verification. Now waiting for a week withdrawal.Is this normal please help in this situation and casino hello to lower the rating to 0 or to put this casino to black list.Here are the documents that I sent to check.After checking the documents wrote that your documents are not suitable need a different what if I send a passport scan and scan of the bill.All documents are perfect they are just delaying payments.Tell me this is normal to wait a week to withdrawal

AskGamblers
Posted on November 15, 2016.

Dear @Belka12,

Please make sure to update your complaint accordingly and clarify the total amount of the disputed withdrawal request/s.

Please keep in mind that all your attachments have been removed due to the fact they were all containing sensitive personal information. Make sure to read carefully and comply with all Complaints Guidelines from now on - http:/­­/w­w­w.a­­skg­­am­b­l­er­­s.c­­om­/­c­om­­pla­­in­t­-­gu­­ide­­lines

Thank you for your cooperation.

Inactive user
Posted on November 15, 2016.

The amount that is on the withdrawal of money 110 euros

Posted on November 15, 2016.

Hi Liam,

We're sorry to hear that you feel the pay out process was taking to long.

However, we informed you that the initial withdrawal request you made was not approved and before we could process your second withdrawal, requested on 12 November, we had to verify your account first.

Your Hello Casino account now has been verified and we sent €110 to your Skrill account today, 15 November, this payment should be in your account now.

Kind Regards,

The Hello Casino Team

AskGamblers
Posted on November 19, 2016.

Dear @belka12,

Please make sure to update your issue in a timely manner and let the AskGamblers Complaints Team know if you got the payment. Keep in mind that in case you fail to respond within the given time frame we will consider your issue as resolved and your complaint will be closed accordingly.

Thank you for your cooperation.

By subscribing you are certifying that you are over the age of 18.

Sign up for +350 No Deposit Spins!

This offer is not applicable to residents of Great Britain.

By subscribing you are certifying that you have reviewed and accepted our updated Privacy and Cookie Policy

Try your luck with top-rated casinos on the market!

You have been inactive for 90 seconds