What's new

  • What's new
  • Notifications
Search
Search for over 1000 casinos, slots, bonuses

Notifications
failed to load.

Reload

You don't
have any
notifications.

Reload
View all

Notifications
failed to load.

Reload

You don't
have any
notifications.

Reload
View all

Cool Cat Casino - Casino changes rules

RESOLVED
Complaint Info
Disputed casino Cool Cat Casino
Reason Bonus terms violation
Posted on May 16, 2014

I won big and asked for withdrawal, they charged 200.00 and then took out extra fees which I did not mind. took forever to received the check and I then deposited it. It bounced. The rep stated they would credit my account with the NSF charges. Never happened

I really enjoy playing at their site so kept on.

Received email with $50.00 bonus code that had to be played through for $3000.00, I actually did and had $400.+ to the good after playing the requirement, so decided to withdraw some of it. Rep stated that could not be done as it was bonus… So went to their tourney section and waged it all, Then went to chat to have my account closed and they said I should/could not bet in the tourney with bonus bucks. geez anyhow wanted to warn other players before they deposited hard earn cash into this site.

Posted on January 13, 2013

Dear Player

I will look into this matter and will get back to you soon

Cheers

< name removed >

Posted on January 14, 2013

Dear Player :

Could you be so kind and give me the exact date you've redeemed the $50. Is this a free chip or was it a match bonus on a deposit you've made?

Cheers

< name removed >

Posted on January 18, 2013

Dear Player

It seems like the check you had problems with was repaid. You are correct, the fees were not credited in the account. Please send an email to the casino (please cc me *****@gwages.com) and inform them what was the amount you were charged for by the bank so Coolcat can credit you accordingly.

In regards to the $400 that you've mentioned; unfortunately winnings were coming from a Free Chip and it seems like you've received two previous free chips in a row. This is the reason you were not entitled to cashout nor even to play tournaments with a Free Chip which you did (Please remember Free chips are not good to play tournaments).

Hope this clarifies any misunderstanding

< name removed >

Posted on January 22, 2013

Dear Player:

Please contact the casino so we can credit the fees you were charged for.

Can we request AskGamblers to close this complaint?

Thanks

< name removed >

AskGamblers
Posted on January 23, 2013

 Received a message from the player: "I left a message on the phone number given.... a 12.00 nsf fee and (2) 34.00 charges for checks I wrote on the bad check from cool cat  thanks so much"


Can we close this complaint now?

Posted on January 25, 2013

Dear Player:

Please contact Casino Manager for Coolcat directly with this info so they can go ahead and credit this amount.

Cheers

< name removed >

Posted on January 25, 2013

Dear gprogue:

I spoke to CS Manager and he credited the $46 as cash in your account. If you want to play with it it will count as a $46 deposit. You can also request CS to credit a match bonus on top of the $46

Cheers

< name removed >

AskGamblers
Posted on January 30, 2013

 Dear @gprogue,

Please let us know if there's an update regarding your ongoing complaint. Please keep in mind that you are supposed to reply within the given 96-hours time frame, otherwise AskGamblers Complaints Team will consider the case as Resolved and it will be closed accordingly.

Thank you for your cooperation.

Sign up for +100 No Deposit Spins!

This offer is not applicable to residents of Great Britain.

By subscribing you are certifying that you have reviewed and accepted our updated Privacy and Cookie Policy