Mark all as read

Settings

Notifications
Casino Complaints

Bonus and cash back not given as advertised


Cy it states on the website 100% bonus plus 10 on first deposit. I received neither on my first deposit. When I told the rep after a few deposits she said there was nothing available????? my deposit was 80 and I should have gotten that and the10. The rep also said they were sorry but I still didn't receive this. Also they advertise that on Fridays they give a 25% cashback right on the homepage. After rolling over 15000 I have gotten back $8. I should have at least 100 back from this and need your help. After all the business I have give them I find this truly unfair
Disputed Casino Videoslots Casino

Discussion

User name
All matters raised in player's initial post were addressed and answered accordingly by the Video Slot's casino representative. Therefore, we consider this case as closed and successfully resolved.
User name loyalty-level-2
No I'm talking about the bonus after that that was taken away
User name
Hi speed1975,

Good afternoon.

In February you had the welcome free spins which at the time were set on Rook's Revenge. You had received the free spins and played them all, but then you failed them.

Kindly let me know if i can be of any further assistance.

Kind Regards,
Lucas
User name loyalty-level-2
Check your records a bonus in jan or feB of 30 was taken aaway and not refunded as it was the next time that 30 shdhd b returned

Videoslots Casino Complaint Stats

Resolved 36 / 41
Avg. Amount $1,705
Avg. Complaint Duration 8 days
Avg. Response Time 2 days

Videoslots Casino Complaint Summary

Most user complaints about this operator fall under the Payment category.
So far, 20 out of 24 complaints in this category have been resolved.
This operator's average complaint duration is 8 days, while the average duration across all operators is 8 days.

Videoslots Casino Complaints

See all complaints for this casino
Casino error in a customer manual payment

Videoslots made a manual international payment to me of £14.40 on August 5th 2024. However, they did not detail all the correct Swift/IBAN information on the transaction. My provider Barclays traced the transaction and said as Videoslots did not input the correct information, then it was sitting in limbo and needed to be either re-called or have additional information sent to it in order for Barclays to re-direct it to my account.

On informing Videoslots of this and also using RESOLVER, they seemed unable to understand the situation and all their replies to me were along the lines of " Our provider has informed us the payment was paid and there is nothing else we can do"

After numerous correspondence to Videoslots telling them what Barclays needed them to do I got nowhere, so Barclays then returned the payment back to them ( something they don't usually do but tried to help Videoslots out)

As of October 26th, Videolsots have informed me there is nothing they can do and the payment was made on August 5th, even though myself and Barclays have tried to walk them through step by step what has happened and what they need to do.

I find the whole saga very tasteful and the ignorance of Videoslots very disapoointing. I know it is only £14.40 but the principal of the matter has now gone way beyond that for me. They do not seem interested in solving a mistake that they created and have constantly put the ball in my court to solve it with numerous telephone calls to my Bank.

Barclays has told me that this practice from Videolsots is appalling behaviour. A very helpful guy from Barclays Investigation Team tracked the life of the transaction to where it is now. It was returned to CitiBank ( Videolsots ) as a payment with insufficient information a few weeks ago. I have given Videoslots the reference number and they still will not act on it.

it is my belief that Videoslots have now washed their hands of this and are wanting me to just give up and go away. Please do not let them get away with this, it is only £14.40 I know, but the ramifications of the little punter being outgunned by the big casino disgusts me and I am trying to fight for others who may be victims of this activity in the future.

Status solved Resolved
£14