Delayed payments
I made withdraw 29.12.2020 and then I sent all documents what they need and then everything was ok. Now is 12.1.2021 and still waiting my withdraw?! I dont understand what it takes so long when verification is done. Allways when I ask I get same answer:
Dear Ville,
Thank you for your email!
At the moment we do not have any updates, once we do you will be contacted immediately. Thank you for your cooperation.
Let us know if you have more questions regarding your account, we are happy to help you!
Dear Ville,
Thank you for your email!
At the moment we do not have any updates, once we do you will be contacted immediately. Thank you for your cooperation.
Let us know if you have more questions regarding your account, we are happy to help you!
Big5casino Complaint Stats
Resolved
56 / 67
Avg. Amount
$1,701
Avg. Complaint Duration
8 days
Avg. Response Time
3 days
Big5casino Complaint Summary
Most user complaints about this operator fall under the Payment category.
So far, 56 out of 65 complaints in this category have been resolved.
This operator's average complaint duration is 8 days, while the average duration across all operators is 8 days.