What's new

  • What's new
  • Notifications
Search
Search for over 1000 casinos, slots, bonuses

Notifications
failed to load.

Reload

You don't
have any
notifications.

Reload
View all

Notifications
failed to load.

Reload

You don't
have any
notifications.

Reload
View all

b-Bets Casino - Delayed verification and withdrawal 2500

REJECTED
Complaint Info
Disputed casino b-Bets Casino
Reason Delayed payment
Amount € 2500
Monirjan1 Netherlands
Posted on February 24, 2020

hello everyone,

I have requested my withdrawal of 2500,- on 10th februari and every day i went live in the chatroom for asking when they gonne proceed my withdrawal. Everytime i get the same answer that i must have patient. At 11 Februari i get a mail that i must send the copy of the front and the back of the bank card. I have send it immediately But we are now 14 days further and i still didnt receive a response. It takes too long. And everytime i go to the live chat, they say you must be patiant. But it takes too long.

Please can someone help me.. i want my withdrawal to be processed.

Monirjan1 Netherlands
Posted on February 27, 2020

for this I sent my documents and after 3 days I received confirmation that I can play and account has been verified, but now that I have a payout it takes more than 3 weeks

Posted on March 2, 2020

Hello,

Just confirming that we have received your request and working on the best possible resolution.
Please, allow the relevant teams some time to perform the necessary checks.
We will get back to you shortly.

Sincerely,
B-bets Management team

Monirjan1 Netherlands
Posted on March 2, 2020

This is what I am talking about. What kind of answer is this? I sended last document on 11 februari and we are now 3 weeks further. It is a shame for b-bets to take so long!? Every time I get the same answer what isn’t helpfully. Ik hope that u take this complaint serious and proceed my verification and payments.

Mojacks420

Monirjan1 Netherlands
Posted on March 4, 2020

first I receive an e-mail stating that I only have to send a photo of my card. now 3 weeks later I receive an e-mail on which they want to see the statements from the last 3
months. this is probably going to take another 3 weeks until they respond. I hope this is processed as quickly as possible. and will not cost 3 weeks

Posted on March 6, 2020

Dear Player,

Kindly be informed that in order for your payment to be confirmed, your account must be KYC verified as we are obliged by law to do so.

The KYC procedure is not intended to give you any hassle but more importantly, to avoid fraud and fulfill the legal requirements.

The reason your account is not KYC verified is that we require a bank statement for a bank account you used to deposit and the bank card associated with the mentioned bank account.

The bank statement should answer the following conditions: should be in your name and your address, should include the IBAN and BIC code, and must not be older than 3 months.

As per your last reply to our support the bank account you used to deposit is in your company name. As you are already aware, we need a proof of the ownership of the company in order to complete the necessary checks.

Sincerely,
B-bets Management team

Monirjan1 Netherlands
Posted on March 7, 2020

Yes I understand that . I have actually deposited with my business account. I also sent the documents for this. please process this asap, because the reaction is all too slow and the whole process actually

Posted on March 11, 2020

Dear Player,

Thank you for your patience.

We are looking forward to providing us the last document as per the email discussion with our Customer support.

Have a good day.

Sincerely,
B-bets Management team

Monirjan1 Netherlands
Posted on March 13, 2020

Hi,

I just have sended the last document they needed. I hope that they gonne proceed that ASAP. Because like I said it takes too long.

Posted on March 17, 2020

Dear Player,

After an extensive investigation, your account with us has been closed due to the fact our system has detected multiple accounts using the same IP address.

This is a breach of our Terms and Conditions:
( https:­//w­ww.b­-b­ets.co­m/e­n/terms )
47.Each Player is allowed to open only one Account per person, family, household, IP address and email address. Use of more than one Account per physical Player is known as “multi-accounting” and as such is strictly forbidden.

We have forwarded the relevant proofs from our system to AskGamblers and we will await their feedback on the complaint.

Sincerely,
B-bets Management team

Monirjan1 Netherlands
Posted on March 17, 2020

Hi,

you can't mean this? my brother logged in on his phone and he lives with my parents. I did not do illegal or fraud? if i had something illegal or fraudulent then i get it. but I just played fair ?! what are you all doing ?! I am constantly asked for new documents, I send everything and wait 10 days for your response. now I have sent the last document and will you come with this shit?

Monirjan1 Netherlands
Posted on March 17, 2020

Hi,

I was indeed logged into my laptop and my phone when it came to the same IP address. I did this because my phone crashed constantly. I have no reason to cheat or cheat here? this is not even possible.

AskGamblers
Posted on March 17, 2020

Dear all,

Following a careful review and consideration of all the information, details and proofs presented by the parties during the complaint process, the AskGamblers Complaint Team reached the conclusion that b-Bets Casino management acted in accordance with their Terms and Conditions.

In addition, during the course of the complaints process it became clear that this case is referring to Sports Betting and has nothing to do with casino related matters. Unfortunately, that means the case has been submitted in violation of the AGCCS Guidelines, section Not a casino-related issue and therefore, this complaint is being rejected.

Please keep in mind that following all AGCCS Guidelines is mandatory.

Sign up for +100 No Deposit Spins!

This offer is not applicable to residents of Great Britain.

By subscribing you are certifying that you have reviewed and accepted our updated Privacy and Cookie Policy