8 years ago
I been playing with this casino for a while and I love it and this is the first casino I played online. But when I withdrawal on the beginning of August 2017 with my check amount of 1200 dollars and another one was 100 dollars but never receive my checks and I been contacted then at least 10-15 times but everything time when I contact them they always tell me being processing. But never received nothing and Almost three months now for withdrawal issue
AskGamblers
8 years ago
• Support Team
Based on submitter's last post AskGamblers Complaints Team consider this case as Resolved and it is officially closed now.
Thank you all for your cooperation.
8 years ago
Wow you guys charged 70 dollars fees but I got the money . Thx tawni
Slots of Vegas Casino
8 years ago
• Representative
Hi Youso--
I'm sorry for my slow response--it's been incredibly hectic this week. :-/
Your payment was sent off to our processor, Tuesday: 10/31 Paid $1210 for transactions #62150777 ($1110) and 62150790 ($100). I would expect you'll see the funds reflected in your account, early this coming week.
All the best,
Tawni
I'm sorry for my slow response--it's been incredibly hectic this week. :-/
Your payment was sent off to our processor, Tuesday: 10/31 Paid $1210 for transactions #62150777 ($1110) and 62150790 ($100). I would expect you'll see the funds reflected in your account, early this coming week.
All the best,
Tawni
8 years ago
Hello ?? Still haven’t receive any thing
Slots of Vegas Casino Complaint Stats
Resolved
592 / 612
Avg. Amount
$3,134
Avg. Complaint Duration
16 days
Avg. Response Time
3 days
Slots of Vegas Casino Complaint Summary
Most user complaints about this operator fall under the Payment category.
So far, 566 out of 584 complaints in this category have been resolved.
This operator's average complaint duration is 16 days, while the average duration across all operators is 8 days.
Screenshot