Mark all as read

Settings

Notifications
Betting Complaints

Account blocked and balance withheld


user_avatar badge
By DEWI N.
4 days ago
I registered and played on Jack.com for approximately one week. During this period, everything was completely fine while I was losing money. I was even awarded free bets twice during my time on the platform.

However, after my account went into a small profit, the situation changed immediately.

My withdrawals were suddenly disabled, and I was asked to complete an identity verification process. I completed the requested verification, but the verification process did not appear to progress, and my withdrawal requests continued to be rejected.

I contacted Jack.com by email to ask why my withdrawals were being rejected and what was required from me to complete the verification.

Instead of receiving an explanation or an opportunity to resolve the issue, I subsequently lost access to my account entirely.

At the time my account was blocked, I had approximately $650 on my balance.

I have not violated any of Jack.com's rules or terms. The operator had no issues with my account while I was losing money, including awarding me free bets. The restrictions and account closure only occurred after I started winning and ended up with a relatively small profit.

I am therefore asking Jack.com to provide a clear explanation for:

The status of my verification and why it was not completed.
Why my withdrawals were rejected after I completed the requested verification.
Most importantly, the return of my $650 balance.

I am willing to cooperate with any legitimate verification procedure and provide any documents reasonably required to verify my identity.

I hope AskGamblers can help mediate this situation and assist in obtaining a clear explanation and the release of my remaining balance.
Disputed sportsbook Jack.com Sportsbook
Amount $650

Discussion

84 hours left for Jack.com Sportsbook to respond.
User name loyalty-level-1
I went through your verification process several times, but nothing happened... You didn't withdraw the funds or reply to my messages. What did I do wrong?!
User name

Dear Jack.com Sportsbook,

The AskGamblers Complaint Team is kindly asking you to provide a detailed explanation of the issue along with all the relevant facts and evidence that could support your accusations towards the player. Please make sure to state all the relevant casino and/or promotional terms that you believe have been breached by the player, if any. Please send required information to suppor­t@a­skg­amb­ler­s.com directly.


Please note that according to the AGCCS Terms, we consider all the information presented during the course of our complaint process confidential and as such it will not be shared with third parties.


Please be in aware that in case you fail to respond and/or provide requested information within the given timeframe, the complaint will be closed as unresolved. As a direct consequence of such closure, the operator's ranking score on AskGamblers will be decreased accordingly.


Thanks in advance for your cooperation.

User name
Dear Bl4dy_crow,

As we have checked the details, your account was closed due to the involvement of a third party in the verification process, which is not permitted under our Terms and Conditions.

At the same time, the full amount of your deposited funds has been withdrawn
from the account.

For further details, please refer to our Terms and Conditions regarding the verification process and account usage.

Sincerely,
Jack Casino

Jack.com Sportsbook Complaint Stats

Resolved 3 / 3
Avg. Amount $1,678
Avg. Complaint Duration 3 days
Avg. Response Time 2 days

Jack.com Sportsbook Complaints

See all complaints for this sportsbook