Sportsbook Showdown - Vote for your favourite sportsbook!

Learn more
Casino Complaints

Withdrawal not processed in the given timeframe


Good Day,

I have been playing at this casino for quite a few months and have made multiple successful withdrawals in the past which were all processed all mainly the same day as what i requested them.

But the last one which i requested on the 08/04/22 I was first told will be processed within 3-5 Business days which have already passed and that is not how I know this casino from all the past withdrawals which I requested.

One asks support and they simply tell you they have nothing to do with the withdrawals please email payments which the last time was also not the case as the last time I simply asked for a time frame I hardly closed the chat and the payment came through to my crypto wallet.

It might not be alot which I am withdrawing but when converted to ZAR it is actually quite a bit of cash.

I also see now that this casino has a list of complaints as long as my arm about withdrawals which was not the case when I checked a few months ago. So I am only but hoping and praying that because mine is not such a massive amount that it will get paid out and super fast as well.

Any assistance will be highly appreciated, I have attached what I understand is needed please feel free to request any other documents which might be needed to proceed with this dispute.

Thanking you in advance for assisting.

Regards,

G S.

Disputed Casino WildPharao Casino
Amount €120

Discussion

User name

Dear @hotpsyboy,

Following a careful review and consideration of your case, the AskGamblers Complaint Team reached the conclusion that, unfortunately, your complaint is not compliant with the AGCCS Guidelines, section Balance played off while waiting to be paid and, therefore, is being rejected. Please keep in mind that following all AGCCS Guidelines is mandatory.

Please keep in mind that while we could understand your frustration and disappointment of probably not being paid within the time frame specified by the operator, it is up to you to refrain from playing until the processing of your payment is being finalized accordingly. Instead, you kept playing and lost your balance subsequently which means that unfortunately, you will also lost the validity of you claim against the operator which led to rejection of the complaint.

And while we understand this might not be the outcome expected by the complainant, we would like to remind that in case of disagreement with our decision further assistance on the matter could be requested from the relevant regulatory body and/or appointed ADR entity.

User name loyalty-level-2
Yes I did cancel it and play it out again because of this casinos pathetic response or rather no respose for over a month on the funds. So i canceled the withdrawal played my money back and I will leave them with nothing more than negative reviews from here on forward as now because its canceled all of a sudden they can reply. Terrible service from wild pharoa see more n more complaints daily and personally they should be closed down as its clear they not paying anyone out.
User name

Dear @hotpsyboy,

The AskGamblers Complaint Team is kindly asking you to update your complaint in a timely manner and confirm if you have canceled your withdrawal.

Please keep in mind that as per the AGCCS Terms and Guidelines which you accepted upon registering and using our complaints system, you are obliged to provide the necessary level of assistance and cooperation during the process. Should you fail to update your complaint in a timely manner, we will have no other choice but to reject the case and recommend you to forward it to the relevant regulatory body.

Thanks for your cooperation.

User name
Dear HOTPSYBOY,


As far I can see that you canceled the payment and no pending payout. Please confirm that you don't have pending payouts for the moment.


Best regards,
WildPharao Support Team

WildPharao Casino Complaint Stats

Resolved 28 / 64
Avg. Amount $2,074
Avg. Complaint Duration 8 days
Avg. Response Time 3 days

WildPharao Casino Complaint Summary

Most user complaints about this operator fall under the Payment category.
So far, 28 out of 64 complaints in this category have been resolved.
This operator's average complaint duration is 8 days, while the average duration across all operators is 8 days.

WildPharao Casino Complaints

See all complaints for this casino
Months delayed payments

I played at casino with welcome bonus in early 2022. I won and wagered a bonus completely within terms. everything was ok.

Also my account is fully verified via kyc documents. Total amount I withdrew after wagering was 3600€.

At wildpharao you have to withdraw 1000€ at time so I made 3x1000€ + 1x600€ withdraw requests one at a time.

All requests with the same direct bank information. First two withdrawals came through to my bank in about 3-4 weeks each after being completely processed.

Two latest were completely processed also 1000€ ( 2022-05-09 20:39:12) and 600€ ( 2022-05-30 07:12:28 ).

I also got some confirmation email from both that it takes 1-3 business days amounts of money to arrive.

Well those two withdrawals are still missing after 2,5 and over 3 months.

Livechat is the only one that answers anything, but it only gives [email protected] email to contact.

Last time I asked today tho they just went offline and didnt answer anything.

I've contacted it many times and no1 answers anything. also I've contacted [email protected] and [email protected] even with an official complaint, which they say in their own terms it will get response in 10 days, well it didn't.

I've been very patient but I would love to get paid my withdrawals or even get a proper reply from someone. And get some kind of good settlement which is ok for both parties.

Here are many screenshots. I'm willing to provide more if needed.

Status unsolved Unresolved
€1,600