You are about to go to the simplified Italian version of AskGamblers
You are now leaving the full version of the website. Are you sure you want to continue to the simplified version of AskGamblers?
You are about to go to the simplified German version of AskGamblers
You are now leaving the full version of the website. Are you sure you want to continue to the simplified version of AskGamblers?

NordicBet Casino - Account locked with 2500 euro and no further updates after more than a month

RESOLVED
kdanijell Croatia
posted on September 12, 2017.

On the 8th of jully this summer i noticed i cant log in my account and further action reqiered ( i write lke this bcs maybe they closed the account 1-2 days before). I contacted on chat or mail (prob mail but dont recall, but have mails from 8.7. july proving i asked) and did whatever was asked, Answer is that account is under standard check and will come back with updates. Have passed 1-2 weeks, no answer no updated on a "normal" check. Now it passed over 2 months and no word no nothing, except answer to wait when i ask. I deposited initaly ( may i think) 300euro and build up my balance ( ofcourse they droped the limits for bets since i started...why has this to be fair at all...) to 2500cca ( write cca bcs i dont know exact number as it has been 70days since that. From their support i got no help and have to write here as i saw nordicbet has been coresponsive here.

cheers Danijell

posted on September 13, 2017.

Good afternoon Danijell,

First of all I would like to apologize for the inconvenience.

Can you please provide me with your registered e-mail at Nordic Bet in a private message? So we can have a look at the case straight away for you.

Looking forward to hearing from you soon.

Thank you,
Betsson Group Support

kdanijell Croatia
posted on September 13, 2017.

If i only knew how to do that, ASKgamblers can give you...they got it

AskGamblers
posted on September 13, 2017.

AskGamblers Complaints Team have sent user's credentials directly to the casino management, as a private message.

kdanijell Croatia
posted on September 13, 2017.

Thank you!!

posted on September 15, 2017.

Thank you very much.

We will have a look at the case straight away. As soon as I have more information, I will get back to you.

Thank you for your patience.

Warm regards,
Betsson Group Support

kdanijell Croatia
posted on September 18, 2017.

After 6 days problem still not resolved.

AskGamblers
posted on September 22, 2017.

This complaint has been reopened as per submitter's request and AskGamblers Complaints Team would like to give it one more try and help both parties involved into the dispute reaching to a satisfactory resolution.

posted on September 26, 2017.

Hello Danijell,

Sorry for the delay with this, I am working hard to get back with a answer asap.

As soon as I have more information, I will get back to you.

Thank you for your patience.

Warm regards,
Betsson Group Support

kdanijell Croatia
posted on September 26, 2017.

Thank you, i wait 2months i can wait a bit more.

posted on September 26, 2017.

Hello Danijell,

I did a big check now and there was standard checks made 12/09/2017 and from 13/09/2017 accounts was active again and all funds available.

We will contact you personally to inform this and that case is solved.

Do not hesitate contacting us if any further questions.

Thanks for your patience once again.

Regards,
Betsson Group

kdanijell Croatia
posted on September 26, 2017.

Are you sure all my funds are there?
because are only 1000e now there!!

posted on September 26, 2017.

Hi Danijell,

Please get in touch with our Customer Support and they will help you with everything.

We have emailed you today at 14:03 but we have not heard anything back.

Please get in touch with support and they will assist you.

Regards,
Betsson Group

kdanijell Croatia
posted on September 29, 2017.

Can confirm my account has been reopened but i have an issue with missing funds/bets!!
Nordicbet is allready working on it. Hopefully this can finally end.

posted on October 2, 2017.

Hi Danijell,

Hope you had a good weekend.

Can you please let us know if everything worked out?

Thank you and I'm looking forward to hearing from you.

Kind regards,
Betsson Group

kdanijell Croatia
posted on October 3, 2017.

Still got the issue abt missing funds and bets.

posted on October 5, 2017.

Hi Danijell,

Have you been in contact with our support?

We have been trying to get in touch with you several times so please get in touch with the support team and they will help you out.

Regards

Betsson Group

kdanijell Croatia
posted on October 5, 2017.

yes, they said they are working on it

AskGamblers
posted on October 9, 2017.

Please let us know if there's any update regarding this case. Thank you.

kdanijell Croatia
posted on October 9, 2017.

notihng from my side to report
they said they tried to get in contact with me, i didnt get any mail and my phone was off bcs i was traveling with work on work phone

posted on October 9, 2017.

Hello,

The first issue wiht the account closed is solved long time ago.

Regarding the other thing with missing funds it is under investigation and yes we have been in cotact with the player several times.

I get back as soon as i get more info so that we can solve this.

Regards

Betsson Group

kdanijell Croatia
posted on October 9, 2017.

confrim the post from nordicbet

posted on October 12, 2017.

Good afternoon Danijell,

Hope this e-mail finds you well.

Please be aware that we sent you an e-mail on the 26th of September 2017 at 02:03 were we communicated with you that your account is active again and that you’re able to access your funds. You replied and confirmed that you were able to access your account again. However, you stated that you had less funds available than before. Our customer support took your complaint really serious and investigated your case straight away.

By going through all the e-mails you’ve send to us, we came across an e-mail where you stated you had a balance of 1.060,- euro before instead of 1.010,- euro. Later that day you suddenly mentioned your balance was closer to 2.000,- euro than the 1.060,- euro you mentioned before. Straight after this, our customer support double checked every single game round and bets you’ve placed with us. We came to the conclusion that your balance was indeed 1.010,- euro and not the amounts you mentioned before.

Please understand we investigated your account very carefully and solved the issue from our end. We also communicated everything via e-mail with you and therefore we would like to close the case, since it’s simply been solved. We kindly would like to ask you for your understanding and cooperation.

We would like to wish you all the best.

Kind regards,
Betsson Group Support

kdanijell Croatia
posted on October 12, 2017.

This 1060 1010 isnt the issue, i calculated myself that from the history which was there.
My issue is that i CLEARLY before account cloure had around 2000e. In my memory bit above. Imposible i could be in delusion for over 1.5k euro, which would mean more than double!!!
I am stating that in my HISTORY on the page are bets missing.

posted on October 12, 2017.

Hi Danijell,

Please send me proof of that since you say you can see that in history please, since i can not find it.

Please see attached image where it clearly states correct amount mentioned earlier.

Thanks for your patience!

Regards,
Betsson Group

kdanijell Croatia
posted on October 12, 2017.

Unfortunatley this is going where i tought it gona go.
Askgamblers.com is can write that case is solved. You can close it. Thnx for both parties.

AskGamblers
posted on October 12, 2017.

Based on submitter's last post and player's confirmation that was sent through email, AskGamblers Complaints Team consider this case as Resolved and it is officially closed now.

Thank you all for your cooperation.