Mark all as read

Settings

Notifications
Casino Complaints

Account frozen no video call and no updates in 3 weeks


10 months ago

Dear AskGamblers Team,

I am writing to request your help regarding my account at Mostbet (Account ID: 245596772. My account was frozen without warning on October 29, 2025, and despite following all instructions, providing full verification documents, and agreeing to a video call, there has been no progress for over 3 weeks.

______­___­___­___­___­___­___­___­___­___­_______

Background

On October 29, I received an email stating that my account had been “temporarily suspended for security reasons.” I was told to follow verification instructions via email and a link from their website. When I log into my account, it still shows:

“Your account has been temporarily frozen for security purposes. Please contact the Support Service via any convenient method…”

______­___­___­___­___­___­___­___­___­___­_______

What I Provided

Per their instructions, I submitted the following:

• Full ID documents: passport + secondary document

• Selfie with ID

• Screenshot of my card used for deposit

• Selfie with that card

• Screenshot of a recent transaction from the Skrill app

• Link to my Telegram account

This was all sent to [email protected] on October 30.

______­___­___­___­___­___­___­___­___­___­_______


Scheduled Video Call That Never Happened

On the same day, I was asked to choose a Zoom call time for ID verification. I selected November 1, 2025 at 14:20 GMT+2, and they confirmed this.

However, I never received an invite or link to the call, and no one showed up.

After I emailed asking about the missing link, they replied the next day saying:

“The previously planned video conference did not take place. It will not be rescheduled. Our administration will decide without the call.”

______­___­___­___­___­___­___­___­___­___­_______

Since Then

• I followed up again on November 4, politely asking for a status update.

• They replied: “Please wait for notification of the decision by e-mail.”

• I waited another two weeks and followed up again on November 18. Same reply.

It’s now been more than three weeks since that last message. I have not been asked to provide anything else, and I’ve fully cooperated.

______­___­___­___­___­___­___­___­___­___­_______


Money & Bet Locked

There is a remaining balance in my account (less than I deposited, but not zero), and one unsettled bet that should have been a winner. I currently have no access to either, and I’ve been stuck in “please wait” mode for weeks now with no progress.

______­___­___­___­___­___­___­___­___­___­_______


Request

I’ve done everything Mostbet asked. I’m simply asking for:

1. My account to be reviewed fairly

2. Access to my funds and resolution of the bet

3. A proper update on the status

I kindly ask the AskGamblers team to assist in getting this issue reviewed. I am happy to provide any further evidence if needed (documents, screenshots, email history, etc.. I can't seem to be able to attach it here).

Thank you very much for your time and support.

Best regards,


Account ID: < sent to the casino >

Disputed Casino Mostbet Casino
Amount $602

Discussion

User name

Dear all,

As apparent from the submitter's latest post, the AskGamblers Complaint Team is pleased to announce the case has been resolved and closed.

We thank both parties for their assistance during the complaint process.

User name loyalty-level-2
I can confirm that *suddenly* 2 hours after posting this, account was unlocked, bet settled correctly and I made a successful withdrawal.
User name

Dear @adrian1000,

The AskGamblers Complaint Team is kindly asking you to update your complaint in a timely manner and confirm if you consider the issue resolved. Please note that, in case you fail to respond within the given timeframe we will consider your case resolved and it will be closed accordingly.

Please keep in mind that as per the AGCCS Terms and Guidelines which you accepted upon registering and using our complaint system, you are obliged to provide the necessary level of assistance and cooperation during the process and providing updates in a timely manner is a must.

Thanks in advance for your cooperation.

User name
Hello, Dear adrian1000 and AskGamblers Team!

We’re sorry you had a negative impression. We understand, it is unpleasant that your game account is frozen. At the same time, we act strictly within the established rules. Account verification is carried out in all bookmaker companies as one of the security measures for clients’ accounts and consists of a series of steps, each of which takes time.

We have checked the information and are pleased to inform you that your account has been unfrozen on 25.11.2025 as a result of the verification.

It would be appreciated if you could confirm that your complaint has been solved.

Have a nice day!
Best regards, Mostbet.

Mostbet Casino Complaint Stats

Resolved 172 / 178
Avg. Amount $1,453
Avg. Complaint Duration 7 days
Avg. Response Time 2 days

Mostbet Casino Complaint Summary

Most user complaints about this operator fall under the Payment category.
So far, 116 out of 121 complaints in this category have been resolved.
This operator's average complaint duration is 7 days, while the average duration across all operators is 8 days.

Mostbet Casino Complaints

See all complaints for this casino
Mostbet account frozen with 11524PLN balance
My Mostbet account has been frozen and I currently have a balance of 11,524.22 PLN, which I am unable to access or withdraw.

Mostbet requested additional documents and information from me as part of their verification process. I fully cooperated and provided all documents and transaction information requested by Mostbet.

After receiving the requested information, Mostbet informed me that their administration would make a decision regarding my account without a video conference and that I would be notified about the result.

I then contacted Mostbet again and specifically asked whether everything required from my side had already been completed and whether I now only needed to wait for their decision. Mostbet confirmed that this was correct.

Therefore, there are currently no outstanding documents or actions requested from me. Despite this, my account remains frozen, I cannot access or withdraw my 11,524.22 PLN balance, and I have not received a final decision or a clear timeframe for resolving the matter.

I have cooperated fully with every request made by Mostbet and I am prepared to provide AskGamblers with screenshots of my account balance, emails and correspondence with Mostbet, as well as evidence showing that I supplied the requested information.

I kindly ask AskGamblers to assist me in resolving this matter and obtaining a final decision from Mostbet and access to my funds.

Thank you for your assistance.

Id 210128133
Status solved Resolved
zł11,524
Deposit not Credited in gaming Account

Subject: Formal Complaint Against Mostbet – PKR 14,700 Deposit Not Credited (Gaming ID: 50013383)


Dear AskGamblers Complaints Team,


I am filing a formal complaint against Mostbet regarding a deposit of PKR 14,700 made through Easypaisa on October 9, 2026. Unfortunately, the amount has not been credited to my Mostbet gaming account.


My transaction details are as follows:

  • Casino: Mostbet
  • Gaming ID: 50013383
  • Deposit Amount: PKR 14,700
  • Payment Method: Easypaisa
  • Transaction ID: 57105003908
  • Transaction Date: October 9, 2026
  • Issue: Deposit not credited to my gaming account


I have contacted Mostbet customer support and submitted multiple complaints, but my issue remains unresolved.


Supporting Document Attached: I am attaching my password-protected Easypaisa PDF e-statement as evidence of the transaction instead of a separate payment receipt.

PDF E-Statement Password: 4359

I have included the password above to help the complaints team access the attached statement and verify the transaction.


I respectfully request that AskGamblers investigate this matter and contact Mostbet to help resolve the issue. I request that Mostbet either credit the full amount of PKR 14,700 to my gaming account (ID: 50013383) or refund the amount to my original payment method.


Despite my repeated attempts to resolve this issue directly with Mostbet, I have not received a satisfactory solution. I would appreciate your assistance in resolving this matter fairly and as soon as possible.


Thank you for your time and assistance. I look forward to your response.


Kind regards,

Mostbet Player

Gaming ID: 50013383

Status solved Resolved
₨14,700
PKR 9000 taken through EASYPaisa

My Gaming ID: 132270303


I am posting this publicly because I am extremely angry, disappointed, and exhausted by the way Mostbet has handled my money.


I deposited PKR 9,000 through the Easypaisa Instant deposit method into my registered and KYC-verified Mostbet account. The money was successfully deducted from my side, yet more than 24 hours later, PKR 9,000 has still not been credited to my gaming account.


What makes this situation even more unacceptable is the response I have received after reporting the problem. I have repeatedly contacted Mostbet's live customer support. Instead of giving me a concrete explanation, transaction trace, payment-provider response, or definite resolution deadline, I have repeatedly been told to wait. I also contacted Mostbet by email regarding my missing deposit and have received no meaningful response or resolution.


This is not a bonus, promotional credit, or disputed winning. This is MY OWN PKR 9,000 that was deducted through the payment method presented to me for depositing into my account.


If Mostbet or its payment provider has not received the money, then I want documentary evidence or a proper transaction investigation showing where the payment went. If the payment was received, then credit my PKR 9,000 immediately. If it cannot be credited, then arrange for the money to be reversed/refunded to the originating Easypaisa account.


Simply telling a customer to “wait” again and again without providing a definite timeframe, transaction-tracing result, or meaningful explanation is not an acceptable way to handle somebody's money.


The experience has left me feeling financially exploited rather than protected as a verified customer. A company handling customers' deposits should understand that PKR 9,000 may be a significant amount of money for a customer. Taking the payment instantly while leaving the customer to chase support for his own money is deeply distressing and unacceptable.


I am therefore asking Mostbet publicly:

  1. Where exactly is my PKR 9,000?
  2. Did your payment provider receive the transaction or not?
  3. What is the payment-provider/transaction investigation reference for my case?
  4. What is the exact maximum timeframe for resolving it?
  5. Will you credit my gaming account or return my PKR 9,000?


Please do not respond to this review with another generic “please wait” message. I have already waited and contacted support repeatedly. I want an actual investigation and a specific answer.


I have preserved my Easypaisa transaction evidence, payment details, screenshots, account information, KYC status, support conversations, emails, dates and timestamps.


If this matter remains unresolved, I intend to submit the documented case to the appropriate independent complaint platforms, my payment provider and its applicable financial complaint channels, and the relevant gaming licensing/regulatory authority. I will provide the complete evidence and communication history.


I also reserve my right to submit factual complaints to any competent consumer, financial, regulatory, licensing, or dispute-resolution body that has jurisdiction over the transaction or operator.


I am not asking for any favour, bonus or compensation. I am asking for my own PKR 9,000 to be located, credited or returned.


I will update this review publicly if and when Mostbet actually resolves the matter.

Status solved Resolved
₨9,000