Mark all as read

Settings

Notifications
Casino Complaints

I made a withdraw to my skill wallet but it’s been now 6 days


user_avatar badge
By mego_99
2 years ago

Hi Askgamblers, I’m really need your help to fix my problem.

I made a withdraw to my skill wallet, and the withdraw is approved, but it’s been now 6 days, usually it’s take 10 minutes and I contacted with mails and phone, and they just have this answer:

Your request is still being processed by our specialists. We are waiting for an answer from your payment system. As soon as we receive any information, we will contact you immediately. We apologize for the inconvenience

I contact with Skrill and they said it’s belong to them they are responsible to payment and there is no problem with my Skrill wallet.

Disputed Casino Melbet Casino
Amount $123

Discussion

User name

Dear all,

As apparent from the submitter's latest post, the AskGamblers Complaint Team is pleased to announce the case has been resolved and closed.

We thank both parties for their assistance during the complaint process.

User name loyalty-level-2
Hi AskGamblers , thank you so much my problem solved, they rejected the transaction, and I made a new one and I received fast like usual, thank you for your help I do really appreciate
User name loyalty-level-2
Hi askgamblers , I contact with Melbet today and I explained that it’s already one week, and their answer was (Your issue is still being worked on. We recommend you apply to us via this chat later in order to receive an update regarding your issue.)
User name

Dear Melbet Casino,

Please let us know if there are any updates regarding this ongoing complaint.

Please note that, in case you fail to respond within the given timeframe, we will consider your case unresolved and it will be closed accordingly. As a direct consequence of such closure, the operator's ranking score on AskGamblers will be decreased accordingly.

Thanks in advance for your cooperation.

Melbet Casino Complaint Stats

Resolved 59 / 66
Avg. Amount $1,589
Avg. Complaint Duration 10 days
Avg. Response Time 2 days

Melbet Casino Complaint Summary

Most user complaints about this operator fall under the Payment category.
So far, 37 out of 43 complaints in this category have been resolved.
This operator's average complaint duration is 10 days, while the average duration across all operators is 8 days.
Daily-Freespins
COMPLAINT REFERRED BY AGCCS PARTNER Daily-Freespins (275)

Melbet Casino Complaints

See all complaints for this casino
Melbet cashback 667 SAR disappeared

Hello AskGamblers Complaints Team,


I am submitting a new detailed complaint because my previous complaint was rejected for insufficient information. The reason was that my video and images failed to upload on your website because the file names were in Arabic, so you received the complaint with no evidence. Now I have uploaded all evidence to Google Drive with public access.


Google Drive evidence folder:

https://drive.google.com/drive/folders/1Q5zvzeEMLwpKbCIPqEZgesv3YcBtnqBL


My Melbet account username is: PUT YOUR MELBET USERNAME HERE


Details of the issue:

On 10 July 2026 I received a Weekly Cashback of 667.59 SAR into my Melbet account. On the same day I contacted Melbet live support to ask if I can withdraw it. Agent Wadih confirmed clearly that the 667.59 SAR cashback is withdrawable and does not require wagering. I have a screenshot of this chat and it is also visible in the video. Shortly after that confirmation, the 667.59 SAR disappeared completely from my account without any bet or withdrawal from my side. My main balance became only 0.15 SAR. When I contacted support again, they changed their statement and said it was a bonus and expired, which contradicts the first confirmation.


What the evidence shows:

Video file is a full screen recording. It shows my account balance with 667.59 SAR cashback, then I open the cashback history, then I open the chat with Wadih where he says it is withdrawable, then I refresh and the balance is 0.15 SAR and the cashback is gone. Screenshot 1 shows the cashback 667.59 SAR credited. Screenshot 2 shows the chat with Wadih confirming it is withdrawable.


My request: Please contact Melbet and ask them to return the 667.59 SAR to my account as it was confirmed to be withdrawable before it disappeared.


Thank you,

< full name removed >

Chart Pointer
13h left
ر.س.‏668
Issue with withdrawal methods with no clarity or transparency

I had the worst experience with MelBet.

I created my account, completed KYC verification, and everything was going fine until I tried to withdraw.

I deposited $20 via Visa, and my current main account balance is $66.50. The separate $20 bonus was already lost and is not the money I am trying to withdraw.

When I tried to withdraw, the withdrawal methods applicable to my account were disabled/greyed out. I contacted customer support and repeatedly received the same answer: “technical issues,” with no specific explanation or timeframe.

I then checked another account belonging to a friend who was physically with me, and the withdrawal methods were available on his account. This made it particularly unclear why my account could not withdraw.

I contacted customer support again, and the experience was extremely frustrating. I was given no meaningful explanation or solution. During one conversation, the agent eventually hung up while I was asking her not to.

I have contacted MelBet by email and am still going back and forth trying to get a clear explanation.

All of this happened on my first day using MelBet. I have already spent approximately $10 on international calls trying to resolve an issue that should have been straightforward.

I am not asking for special treatment. I simply want to know why withdrawals are disabled on my account and what I need to do to withdraw my legitimate balance.

I will update this review if the issue is actually resolved.

User: 1792578717

Status solved Resolved
$67