What's new

  • What's new
  • Notifications
Search
Search for over 1000 casinos, slots, bonuses

Recent Searches

Clear

Notifications
failed to load.

Reload

You don't
have any
notifications.

Reload
View all

Notifications
failed to load.

Reload

You don't
have any
notifications.

Reload
View all

Lion Slots Casino - Withdrawal not done as casino support is twisting truth after verification deposit

RESOLVED
Complaint Info
Disputed casino Lion Slots Casino
Reason Declined payment
Amount £ 100
Posted on March 18, 2021

I got 20$ free chip and played through the wagering requirement of 60X and made a withdrawal of 100Pound and casino support asked me submit documents and asked for 25$ verification deposit. I submitted the documents and made the verification deposit of 26.30$. After I made the verification deposit casino support is denying withdrawal as they need 25 in pounds not in dollars but in all of their email communication it was 25$ and I even confirmed thrice with casino support whether its dollar or pound and they confirmed its dollars. But after deposit was made they twisted the truth and they cancelled the agreement and asking me again to redo verification deposit of 25pounds which is basically cheating after deposit. I made deposit of 0.0004987 bitcoin which equals 26$ but now they nullified the deposit and again making to deposit 25pounds from scratch.

Posted on March 19, 2021

Hi Jiren8,

On behalf of Lion Slots casino, we apologize for any inconvenience that you may have experienced with your Bitcoin withdrawal.

We have looked into your query and see that you have selected £ as the currency on your account. As a result, all transactions on your account would need to be done in the respective currency. Your verification deposit, which was made via Bitcoin, amounted to £18.95. Ordinarily, you would be required to make a deposit of a minimum of £25, as in our terms and conditions below:

“A minimum verification deposit of £25 will have to be made and wagered at least once through before a withdrawal can be paid to you if you have not made a deposit in the last 90 days. This also applies to withdrawals that were rejected and are re-requested for payment 90 days after your last purchase. Any withdrawal originating from a deposit that is less than £25 will be deemed null and void.”

However, we see that there may have been some confusion around which currency you would have been required to use. As a result, we are pleased to inform you that our finance team has made the decision to waiver this term for you and process your withdrawal to you. You can expect your withdrawal to be processed in the next batch of payments.

We hope that you continue your winning streak as you enjoy your time here at Lion Slots.

Warm Regards,
Lion Slots Casino

Posted on March 19, 2021

Lion slots, thanks for the confirmation. Once i get the payments, i will update the complaint and close it. Thanks for consideration and prompt reply.

AskGamblers
Posted on March 23, 2021

Dear @jiren8,

The AskGamblers Complaint Team is kindly asking you to update your complaint in a timely manner and confirm if you consider the issue resolved. Please note that, in case you fail to respond within the given timeframe we will consider your case resolved and it will be closed accordingly.

Please keep in mind that as per the AGCCS Terms and Guidelines which you accepted upon registering and using our complaint system, you are obliged to provide the necessary level of assistance and cooperation during the process and providing updates in a timely manner is a must.

Thanks in advance for your cooperation.

Posted on March 23, 2021

Thanks for taking up the case. I'm yet to receive the payments in my account. Per the support team, it would be processed this week. Once i get the payments, i will update the thread.

Posted on March 26, 2021

Hi Jiren8,

Thank you for your response.

We are glad to inform you that your withdrawal was processed out to you yesterday and you should receive your funds within 1-3 business days.

Warm Regards,
Lion Slots Casino

Posted on March 27, 2021

Received the payment. Please close the complaint. thanks for the assistance.

AskGamblers
Posted on March 27, 2021

Dear all,

As apparent from the submitter's latest post, the AskGamblers Complaint Team is pleased to announce the case has been resolved and closed.

We thank both parties for their assistance during the complaint process.

Sign up for +100 No Deposit Spins!

This offer is not applicable to residents of Great Britain.

By subscribing you are certifying that you have reviewed and accepted our updated Privacy and Cookie Policy