Ag Awards
Notifications
Login
You are about to go to the Italian version of AskGamblers
Kindly note that some features such as complaint service and forum are currently available only on the international version.
You are about to go to the German version of AskGamblers
Kindly note that some features such as complaint service and forum are currently available only on the international version.

EmuCasino - Terrible communication and long wait times

RESOLVED
Inactive user
Posted on October 1, 2018.

I have been waiting for 72 hours to get one bank card verified, the rest of my account has been verified. When I asked staff how long this would take they all stated 24 hours. Now when I ask why it’s longer they only say that they’re busy and won’t even provide me with details to make a complaint. Bad customer service and seems like no one knows what they’re doing which installs little confidence in your customers. I feel like it’s a ploy to get customers to spend their winnings...because last time I attempted a cash out your casino kept cancelling it too 😡

AskGamblers
Posted on October 1, 2018.

Dear @Chlo,

Please make sure to update your complaint accordingly and clarify the total amount of the disputed withdrawal request/s.

Thanks for cooperating the AskGamblers Complaints Team.

Inactive user
Posted on October 1, 2018.

Hi there,

I’m not sure how to add in amount?
It’s honestly one thing after another with this casino.

Posted on October 1, 2018.

Hi CHLO,

Thanks for highlighting your concerns to us.

We acknowledge that the verification process has taken longer than usual and we do apologize for this.
We can confirm that your account was fully verified on the 29/09/18. So just to clarify that on the cancellation of your withdrawal, we cancelled a withdrawal in the past as we had then offered card withdrawal as an alternative option which is easier, cheaper and faster than a bank transfer, we did not cancel any subsequent withdrawals once you had advised us your preference.

We apologize for the experience that you have gone through but we hope the explanation and effort in resolving your inquiry and processing your items including your withdrawal with urgency have given you a sense that we value our customers and we always strive to serve our customers better.

Do please let us know if you have any other concerns.

Kind regards

EmuCasino Support

AskGamblers
Posted on October 1, 2018.

Dear @Chlo,

Please confirm if the issue has been resolved. Keep in mind that in case you fail to respond within the given time frame we will consider your issue as resolved and your complaint will be closed accordingly.

Thank you for your cooperation.

By subscribing you are certifying that you are over the age of 18.

Sign up for +350 No Deposit Spins!

This offer is not applicable to residents of Great Britain.

By subscribing you are certifying that you have reviewed and accepted our updated Privacy and Cookie Policy