What's new
What's new

CrocoSlots casino - New account disabled after money transaction

RESOLVED

Complaint Info

Disputed casino

CrocoSlots Casino
Posted on December 13, 2023

Hello,

I am writing this complaint here since I've gotten no response, no support ticket confirmation, no nothing from suppor­t@c­roc­osl­ots.com, despite multiple attempts.

5 days ago I made a new account on this site, filled in my details, and logged in. After that, I made a successful deposit transaction via Visa, authenticated through my bank. Instantly after the transaction I got logged out and notification that my account was disabled. Relogging impossible. Money was charged from my bank and I have a receipt of that.

I'm quite frustrated with the fact, that I've given away money to a company without being able to use it and have had no response from the support. I've reached live chat and was told that people will be in contact. I've sent emails from two different accounts, but nothing. I've waited almost a week now, no indication that this is being processed whatsoever. I don't care that my account is disabled and the possible reason for that, I just want my refunded money back to my bank account. I think a situation like this, is quite unfair.

AskGamblers
Posted on December 13, 2023

Dear @riksaw,

The AskGamblers Complaint Team kindly asks you to clarify the total amount of the disputed payment/s.

Please keep in mind that, as per the AGCCS Guidelines, providing updates in a timely manner is a must.

Thanks for cooperating with the AskGamblers Complaint Team.

Posted on December 14, 2023

Good morning Riksaw and AskGamblers team,

We regret to inform you that upon your registration, our system implemented a unified self-exclusion setting, resulting in the automatic closure of your account. We understand the inconvenience this may cause.

Please accept our sincere apologies for any frustration or confusion this situation may have caused. I want to assure you that a manual refund will be promptly processed to ensure that your funds are returned to you securely.

If you have any further concerns or require additional assistance, please do not hesitate to reach out. We appreciate your understanding and patience in this matter.

Kind regards,

Team CrocoSlots

Posted on December 15, 2023

Thank you for assurance. I'm waiting, no refund yet.

AskGamblers
Posted on December 18, 2023

Dear CrocoSlots Casino,

Please let us know if there are any updates regarding this ongoing complaint.

Please note that, in case you fail to respond within the given timeframe, we will consider your case unresolved and it will be closed accordingly. As a direct consequence of such closure, the operator's ranking score on AskGamblers will be decreased accordingly.

Thanks in advance for your cooperation.

Posted on December 18, 2023

Good morning Riksaw and Ask Gamblers team.

We sincerely apologize for any frustration or confusion caused by this situation. Please be assured that we are in the process of manually processing a refund to ensure the safe return of your funds.

Due to the manual nature of the procedure, it might take a bit longer, but I assure you that we are actively processing it. Rest assured, your request is in progress.

We understand the importance of a prompt resolution, and we appreciate your understanding and patience in this matter. If you have any further concerns or require additional assistance, please don't hesitate to reach out.

Kind regards,

Team CrocoSlots

Posted on December 19, 2023

No refund yet, it has been 11 days now.

Posted on December 20, 2023

Refund received, thank you. Case closed.

AskGamblers
Posted on December 20, 2023

Dear all,

As apparent from the submitter's latest post, the AskGamblers Complaint Team is pleased to announce the case has been resolved and closed.

We thank both parties for their assistance during the complaint process.

CrocoSlots Casino Complaints

  • 7 of 7 resolved
  • 1 day avg response
  • 5 days avg complaint life
  • 215 USD avg amount

Have trouble with CrocoSlots Casino?