Mark all as read

Settings

Notifications
Casino Complaints

Payment winnings not received after 8 days


3 weeks ago

I have been writing to Batery Bet casino and there has been no responses.


I requested a withdrawal for R75995 South African rands and requested to submit my bank statement and 8 days later the winnings have not been paid. I have 2 open queries with customer care: Reference 12577332257. Withdrawal


Since requested on the morning of 24 August. No answers from this company.

Disputed Casino BateryBet Casino
Amount R75995

Discussion

User name

Dear @NHLELA01,

The AskGamblers Complaint Team is kindly asking you to update your complaint and clarify whether you have played off your funds. Please note that in case you fail to respond within the given timeframe we will consider your case rejected and it will be closed accordingly.

Please keep in mind that as per the AGCCS Terms and Guidelines which you accepted upon registering and using our complaints system, you are obliged to provide the necessary level of assistance and cooperation during the process and providing updates in a timely manner is a must.

Thanks in advance for your cooperation.

User name
Dear NHLELA01,

Withdrawal 12577332257 was cancelled and returned to your Batery wallet on 10.09.2026. Please check. As we can see, you already used the whole amount for betting.

Best regards,
Batery
User name loyalty-level-1
My Query has not been resolved - and there is not clarity on what the issue is , and neither a timeframe. All I know is that my money is still not paid !!!! And we are in the 3rd week now. How u fair????!!!!
User name
Dear NHLELA01,

We're very sorry to hear that you are facing this challenge.

We understand that problems with transactions could be very frustrating to overcome as they can be delayed, and processing times may increase due to factors beyond our control. However, please do not worry, ensuring a secure, fair, and engaging gaming experience is our top priority.

As we check, we can see that your task number 86022395 about the disputed transaction is already in process by our administration and is regularly being updated. We encourage you to kindly continue the correspondence about this task in the request, as Administration has the authority to solve them.

Best regards,
Batery

BateryBet Casino Complaint Stats

Resolved 198 / 203
Avg. Amount $559
Avg. Complaint Duration 14 days
Avg. Response Time 2 days

BateryBet Casino Complaint Summary

Most user complaints about this operator fall under the Payment category.
So far, 119 out of 120 complaints in this category have been resolved.
This operator's average complaint duration is 14 days, while the average duration across all operators is 8 days.

BateryBet Casino Complaints

See all complaints for this casino
Amount deposited but funds not credited yet in gaming account

I have been using the batery bet site for about a month approx my gaming I’d is 86113728.


I deposited Rs. 25,000/- on September 20th in batery bet site.


The funds have not been credited. When I contacted the support chat, they said to wait for 3 hrs to reflect.


But even after 3 hrs as funds were not credited as instructed I raised the request with the administration team. The request no is 26247444.


But the team is not responding only it’s been 3 days they have not replied in that request window.


They said they have requested the payment provider for confirmation and would get response within 3 working days but it’s been 5 days since i have deposited and it’s beyond 3 business days.


Yet my funds were not credited to my gaming account nor refunded to my source account.


I have provided them the UTR no. along with the screenshot for reference yet they have not resolved the issue.


I have even contacted my bank for the same; they have mentioned that the transaction was successful and cannot be refunded.


Pls ask gamblers team to help me recover my amount.


There is no proper response from batery bet administration team as they are always sending generic copy paste messages telling me to wait but not resolving the issues.


I have never faced such an issue on any website till date. It’s been 5 days pls credit my funds to my gaming account.


I’m attaching the payment proof along with the response I have got from the administration team.

Chart Pointer
75h left
₹25,000
Deposit and withdrawal pending

< casino credentials sent to the casino >


​Complaint Description:

​I am submitting this formal complaint against BateryBet Casino regarding two uncredited UPI deposits totaling ₹50,000 INR and an unresolved withdrawal request of ₹30,000 INR, both pending for over a week without resolution from customer support.

​1. Uncredited Deposit #1: ₹30,000 INR

​Date & Time: 28 August 2026, 10:58 PM IST

​Amount: ₹30,000 INR

​Payment Mode: UPI (Google Pay)

​Recipient UPI ID / Name: 9401866630m@pnb / DEEP DEKA

​Bank UTR / UPI Reference ID: 624033824743

​Google Transaction ID: CICAgLiXluLbYA

​Debited Bank Account: ICICI Bank (A/C ending in 1858)

​Status: Fully debited from the bank account; not credited to Batery wallet for over 7 days.

​2. Uncredited Deposit #2: ₹20,000 INR

​Date & Time: 29 August 2026, 09:11 PM IST

​Amount: ₹20,000 INR

​Payment Mode: UPI (Google Pay)

​Recipient UPI ID / Name: paytm.s2ty52s@pty / Umesh Dangi

​Bank UTR / UPI Reference ID: 624199388651

​Google Transaction ID: CICAgLjfiZvCDw

​Debited Bank Account: ICICI Bank (A/C ending in 1848)

​Status: Fully debited from the bank account; not credited to Batery wallet for 7 days.

​3. Pending Withdrawal: ₹30,000 INR

​Amount: ₹30,000 INR

​Status: Requested and pending without clearance or credit to my bank account.

​Current Situation & Resolution Requested:

I have repeatedly contacted BateryBet live support and submitted official bank statements and transaction receipts showing successful debits and valid 12-digit UTR numbers. Support has only provided automated responses stating that the transactions are "under review with the payment aggregator," but no progress has been made.

​I request AskGamblers to intervene so that BateryBet management will:

​Locate and credit the ₹20,000 and ₹30,000 deposits to my player wallet (or reverse the funds back to the originating bank accounts if they cannot credit them).

​Approve and release the pending ₹30,000 withdrawal to my verified payout method.

​I have attached clear bank statements in PDF format along with transaction receipts confirming all UTR numbers and timestamps

Chart Pointer
69h left
₹80,000