Mark all as read

Settings

Notifications
Casino Complaints

Already been 20days my account is still on verification


It's been 20 days since this batery bet app restricted me from playing games and stopped my withdrawal and deposit.

Whatever these guyz ask me I provide.

Each and every document still they are not able to resolve my issue not even responding to my request why the hell you guyz are doing this to me I have 4lakhs in my account and not even able to withdraw single penny.

Discussion

User name

Dear all,

Following the submitter's confirmation of breaching the term 4.5 of the casino's Terms and Condition, the AskGamblers Complaint Team reached the conclusion that BateryBet Casino management acted in accordance with their Terms and Conditions.

Based on the abovementioned information, the AskGamblers Complaint Team considers this case resolved and it is now officially closed. While we understand this might not be the outcome expected by the complainant, we would like to remind you that, in case of a disagreement with our decision, further assistance on the matter could be requested from the relevant regulatory body and/or appointed ADR entity.

User name loyalty-level-2
Dear Batery bet casino

I ownw only once account on your website
And whatever your administration ask for documents i provided everytime

But sometime i login my freind account
In your website from my phone

Only this is what i did else i never created any other account personally on your website

And this answer i provided many times to your administration

But they didnt respond
That why i have closed request

Because it dosent making any sesnse
User name

Dear @Yuvraj,

The AskGamblers Complaint Team is kindly asking you to assist the BateryBet Casino team further and explain if you have more than one account at the casino or not.

Please keep in mind that as per the AGCCS Terms and Guidelines which you accepted upon registering and using our complaints system, you are obliged to provide the necessary level of assistance and cooperation during the process, therefore please make sure to confirm by posting the public message if you have provided requested information.

Should you fail to explain, we will have no other choice but to reject the case and recommend you forwarding it to the relevant regulatory body.

Thanks for your cooperation.

User name
Dear Yuvraj,

As we can see, you have closed all your requests on this problem. Without an open request, we cannot continue checking your issue. Please re-open your query. Moreover, we have not yet received a clear answer to our question about how many Batery accounts you own.

For your information, according to article 4.5 of Terms and Conditions "4.5 Each Batery User can have only one account. Registered Users cannot re-register as a new client with a new name or a new email address..."

Best regards,
Batery.

BateryBet Casino Complaint Stats

Resolved 198 / 203
Avg. Amount $559
Avg. Complaint Duration 14 days
Avg. Response Time 2 days

BateryBet Casino Complaint Summary

Most user complaints about this operator fall under the Payment category.
So far, 119 out of 120 complaints in this category have been resolved.
This operator's average complaint duration is 14 days, while the average duration across all operators is 8 days.

BateryBet Casino Complaints

See all complaints for this casino
Amount deposited but funds not credited yet in gaming account

I have been using the batery bet site for about a month approx my gaming I’d is 86113728.


I deposited Rs. 25,000/- on September 20th in batery bet site.


The funds have not been credited. When I contacted the support chat, they said to wait for 3 hrs to reflect.


But even after 3 hrs as funds were not credited as instructed I raised the request with the administration team. The request no is 26247444.


But the team is not responding only it’s been 3 days they have not replied in that request window.


They said they have requested the payment provider for confirmation and would get response within 3 working days but it’s been 5 days since i have deposited and it’s beyond 3 business days.


Yet my funds were not credited to my gaming account nor refunded to my source account.


I have provided them the UTR no. along with the screenshot for reference yet they have not resolved the issue.


I have even contacted my bank for the same; they have mentioned that the transaction was successful and cannot be refunded.


Pls ask gamblers team to help me recover my amount.


There is no proper response from batery bet administration team as they are always sending generic copy paste messages telling me to wait but not resolving the issues.


I have never faced such an issue on any website till date. It’s been 5 days pls credit my funds to my gaming account.


I’m attaching the payment proof along with the response I have got from the administration team.

Chart Pointer
43h left
₹25,000
Deposit and withdrawal pending

< casino credentials sent to the casino >


​Complaint Description:

​I am submitting this formal complaint against BateryBet Casino regarding two uncredited UPI deposits totaling ₹50,000 INR and an unresolved withdrawal request of ₹30,000 INR, both pending for over a week without resolution from customer support.

​1. Uncredited Deposit #1: ₹30,000 INR

​Date & Time: 28 August 2026, 10:58 PM IST

​Amount: ₹30,000 INR

​Payment Mode: UPI (Google Pay)

​Recipient UPI ID / Name: 9401866630m@pnb / DEEP DEKA

​Bank UTR / UPI Reference ID: 624033824743

​Google Transaction ID: CICAgLiXluLbYA

​Debited Bank Account: ICICI Bank (A/C ending in 1858)

​Status: Fully debited from the bank account; not credited to Batery wallet for over 7 days.

​2. Uncredited Deposit #2: ₹20,000 INR

​Date & Time: 29 August 2026, 09:11 PM IST

​Amount: ₹20,000 INR

​Payment Mode: UPI (Google Pay)

​Recipient UPI ID / Name: paytm.s2ty52s@pty / Umesh Dangi

​Bank UTR / UPI Reference ID: 624199388651

​Google Transaction ID: CICAgLjfiZvCDw

​Debited Bank Account: ICICI Bank (A/C ending in 1848)

​Status: Fully debited from the bank account; not credited to Batery wallet for 7 days.

​3. Pending Withdrawal: ₹30,000 INR

​Amount: ₹30,000 INR

​Status: Requested and pending without clearance or credit to my bank account.

​Current Situation & Resolution Requested:

I have repeatedly contacted BateryBet live support and submitted official bank statements and transaction receipts showing successful debits and valid 12-digit UTR numbers. Support has only provided automated responses stating that the transactions are "under review with the payment aggregator," but no progress has been made.

​I request AskGamblers to intervene so that BateryBet management will:

​Locate and credit the ₹20,000 and ₹30,000 deposits to my player wallet (or reverse the funds back to the originating bank accounts if they cannot credit them).

​Approve and release the pending ₹30,000 withdrawal to my verified payout method.

​I have attached clear bank statements in PDF format along with transaction receipts confirming all UTR numbers and timestamps

Chart Pointer
84h left
₹80,000