Mark all as read

Settings

Notifications
Casino Complaints

4500inr deposit not received


9 months ago

Batery id 58213294

I deposited 4500rs with upi and the payment was successful and I also put the UTR number still the deposit is not received.

I deposited on 10 jan i also also created requests on their site and also mail them.

I have even tried contacting them with live chat but there was not much response only automated messages.

my request no is 20836829.

I did mail them on the days it happened its been more than 3 days now.

they said to wait for max 3 days still money not deposited and no response from them on the request section and also i cant message them its says Messaging is restricted

Please wait for the operator to respond.

I am attaching all the proofs of the payment and also the screenshot where i have filled the UTR.

I have double cross check my account with bank the amount have been debited from my account.

Discussion

User name

Following a careful review and consideration of all the information, details, and proof presented by the parties during the complaint process, the AskGamblers Complaint Team has reached the conclusion that the disputed amount never successfully reached the casino's payment provider. Consequently, the casino has no means to track or recover the aforementioned funds. We strongly advise the player to seek further assistance directly with their bank or financial institution. Based on this confirmation, the AskGamblers Complaint Team considers this case resolved, and it is now officially closed. While we understand this may not be the outcome expected by the complainant, we would like to remind you that, in case of a disagreement with our decision, further assistance on the matter could be requested from the relevant regulatory body and/or appointed Alternative Dispute Resolution (ADR) entity.

User name loyalty-level-2
batery

please share the proof that the payment was not recieved share bank statement from jan 6 to feb 6 2026
User name loyalty-level-2
hi my bank is not giving refund as the payment was successful and also i have gave all the proof of the successful payment your provider telling a lie please hlep askgamblers.
User name
Dear Mrsahilishere,

According to the provider the payment with the provided details was not received on the providers side.
If the amount has been debited from your bank account, it will be refunded by the bank.
Please contact your bank branch directly and write an application for a refund.

Best regards,
Batery.

BateryBet Casino Complaint Stats

Resolved 208 / 213
Avg. Amount $540
Avg. Complaint Duration 14 days
Avg. Response Time 2 days

BateryBet Casino Complaint Summary

Most user complaints about this operator fall under the Payment category.
So far, 125 out of 126 complaints in this category have been resolved.
This operator's average complaint duration is 14 days, while the average duration across all operators is 8 days.

BateryBet Casino Complaints

See all complaints for this casino
Uncredited withdrawal INR 15000

Dear AskGamblers Complaint Team,

I am writing to officially lodge a formal complaint against BateryBet Casino for an uncredited withdrawal of INR 15,000 processed on 6th October 2026. Not only have the funds failed to reach my bank account after the casino's specified deadline, but their support administration is actively engaging in predatory behavior by forcefully closing my dispute tickets without providing answers.

• Disputed Amount: INR 15,000

• Operation ID: 12649044956-0610

• Date & Time of Payout: 6th October 2026 at 16:48 IST

• Current Status in Casino Wallet: Completed

BateryBet has repeatedly closed my support requests without giving me the basic transaction data required to trace my missing funds. Below is the breakdown of the three consecutive tickets they shut down:

1. Ticket #26615074 (Opened 6th Oct): I raised a query because the status showed "Completed," but the money wasn't in my bank. Support initially gave a 3-hour timeline, which they later changed to 72 hours, instructing me to wait patiently.

2. Ticket #26641348 (Opened 7th Oct): I requested the UTR (Unique Transaction Reference) number or Bank Transaction ID. Since I am expecting a total payout of INR 15,000 split across three separate merchant accounts from different sources, I explicitly told them I needed the UTR and the Merchant Sender Name to identify this transaction. They ignored my request entirely, copy-pasted the 72-hour template, and marked the ticket as RESOLVED.

3. Ticket #26658184 (Opened 8th Oct): I opened a fresh ticket protesting their unfair closure of my previous request and demanded the financial tracking details again. Once more, they slapped the exact same automated bot reply onto the chat and forcefully closed the ticket as RESOLVED.

The maximum 72-hour banking window insisted upon by the casino administration has now officially expired, and no funds have been credited to my bank account.

By marking active, unresolved financial disputes as "Resolved," BateryBet is deliberately manipulating its customer service metrics and blocking me from getting human assistance. If a payout is genuinely "Successful" and "Completed" on a casino's backend, the system instantly generates a UTR or reference number. BateryBet’s total refusal to share this basic legal tracking data indicates that the funds were either never successfully dispatched by their gateway or are stuck in a failed loop.

I request the AskGamblers team to intervene immediately and hold BateryBet Casino accountable for these deceptive support practices. I demand that BateryBet:

1. Provide the official UTR Number and the Processing Merchant’s Name for Operation ID: 12649044956-0610 so my bank can trace it.

2. If they cannot provide a valid UTR number, they must acknowledge the payout failure, recredit the INR 15,000 back to my casino balance, and allow manual processing.

3. Stop the unfair practice of closing active user complaints before they are settled.

I have attached screenshots of my bank statements from October 6th to the present day showing zero credit, along with screenshots of all three closed chat transcripts as evidence.

Sincerely,

Abhi4u2112

Chart Pointer
62h left
₹15,000
Blocking Chat Support and Evading Resolution for INR 3000 Deposit

Dear AskGamblers Complaint Team,


I am writing to officially lodge a formal complaint against BateryBet Casino regarding an uncredited deposit of INR 3,000 made on 17th September 2026. The casino has deliberately trapped me in a contradictory communication loop and restricted my account from asking for updates.

The funds were successfully debited from my bank account, but they have not been credited to my casino wallet. It has been 12 days since the transaction, and the casino has provided zero resolution despite their promised 3-business-day timeline.


Case & Transaction Details:

  • Casino Name: BateryBet Casino
  • Ticket Request ID: #26188453
  • Disputed Amount: INR 3,000
  • Date & Time: 17th September 2026 at 02:15 PM IST
  • Recipient Gateway Name: < full name removed > (As verified and tracked by my bank)


The Communication Trap & Support Block:

I have fully cooperated with all verification requests, including their strict security demand to record a secondary-phone video showing my live banking application login and the download of the receipt. I emailed this video proof directly to [email protected].


Instead of updating or resolving my issue, BateryBet has completely cut off my communication channels:

  1. Support Chat Restriction: The casino administration has explicitly blocked my ability to type or send messages inside the active dispute ticket (#26188453). The portal displays a "Message Restricted" status, preventing me from asking for any updates.
  2. Email Avoidance: When I reply to their support emails with the requested video proof, the email team deflects by stating: "We only look into gaming-related issues. For payment-related issues, please follow up inside your active support request portal."

This is a deliberate and predatory tactic. The email team instructs me to use the support request ticket, while the administration has deliberately restricted the ticket interface so I cannot speak. They are holding my hard-earned INR 3,000 while denying my consumer right to communicate.


Requested Outcome. I request the AskGamblers team to forcefully intervene and compel BateryBet Casino to:

  1. Immediately remove the messaging restrictions on my account so I can communicate with support.
  2. Credit the INR 3,000 to my gaming wallet or process a manual refund to my bank, as I have already provided irrefutable bank statements and video verifications.

I have attached screenshots of the successful debit transaction, the casino's ticket timeline, and the "Message Restricted" error screen as absolute proof of their evasion.


Sincerely,

Abhi4u2112

Game account id - 39428664

Status solved Resolved
₹3,000