Mark all as read

Settings

Notifications
Casino Complaints

Withdrawal delay for 8 days


1 year ago

I am writing to formally lodge a complaint regarding the unacceptable delay in processing my withdrawal request, which I submitted on February 17, 2025, at 02:46:12 CET, for the amount of €205,00.

As of today, February 25, 2025, it has been 8 days since the request was made, and the withdrawal remains marked as "Pending" in my account, far exceeding your stated processing time of up to 3 business days as outlined in your website's FAQ and terms of service.

I am deeply frustrated and extremely dissatisfied with this situation, and I demand an immediate resolution.

Disputed Casino 5Gringos Casino
Amount €1149

Discussion

User name

Dear @vitorsilva12y,

The AskGamblers Complaint Team is kindly asking you to update your complaint in a timely manner and confirm if you consider the issue resolved. Please note that, in case you fail to respond within the given timeframe we will consider your case resolved and it will be closed accordingly.

Please keep in mind that as per the AGCCS Terms and Guidelines which you accepted upon registering and using our complaint system, you are obliged to provide the necessary level of assistance and cooperation during the process and providing updates in a timely manner is a must.

Thanks in advance for your cooperation.

User name
Dear vitorsilva12y,

Please accept our sincere apologies for the delay.

Regarding your submitted withdrawal requests, we can confirm that they have all been processed and successfully completed, and there are currently no other outstanding payments on your account.

We appreciate your patience and understanding.

Sincerely,
5Gringos Casino Team
User name

Dear all,

This complaint has been reopened as per 5Gringos Casino request and the AskGamblers Complaint Team would like to give it one more try and help both parties involved into the dispute reach a satisfactory resolution.

User name loyalty-level-2
I am still waiting for my €500 withdrawals from March 7 and 8, and 5Gringos continues to give the same generic excuses. Today is March 13 (4th business day), meaning the time stated in their terms and conditions has already passed.

This is not the first time this has happened to me. In the past, I had to wait 11 days before they even processed my withdrawal. My account is fully verified, and there is absolutely no reason for this delay.

Their customer support is only repeating the same scripted messages instead of providing any real answers or solutions. I was told to “wait a bit more” and that my money is “just a matter of time” to arrive, but there is no real commitment or explanation.

5Gringos Casino Complaint Stats

Resolved 26 / 27
Avg. Amount $2,797
Avg. Complaint Duration 8 days
Avg. Response Time 2 days

5Gringos Casino Complaint Summary

Most user complaints about this operator fall under the Payment category.
So far, 23 out of 24 complaints in this category have been resolved.
This operator's average complaint duration is 8 days, while the average duration across all operators is 8 days.

5Gringos Casino Complaints

See all complaints for this casino
Withdrawal delayed since 8 November no support access
Hello,
I would like to file a formal complaint against 5Gringos Casino regarding the long-term withholding of my withdrawal, selective blocking of communication on my account (shadow-ban), and the complete unavailability of the listed regulator.
1. Withdrawal pending since 8 November 2025
On 8 November 2025, I requested a withdrawal of 12,500 CZK.
Since that day, the withdrawal has remained in a “pending / under review” status for over a week without any progress or explanation.
I am attaching screenshots that clearly show the request date, amount, and the unchanged status.
2. Selective blocking of live chat when logged in (shadow-ban)
The casino prevents me from accessing customer support:
When I access live chat while NOT logged in, the chat loads normally, messages are sent, and queue position is displayed.
When I am logged into my account, the chat instantly shows the error message “Zendesk is not available” and cannot be opened.
This is selective account-based blocking of communication.
I am attaching screenshots of both situations.
3. Casino does not respond to any emails
I contacted the casino multiple times through their official email addresses and received zero response.
Emails are simply ignored.
4. Regulator (Antillephone 8048/JAZ) is completely unreachable
I attempted to contact the regulator using all listed addresses:
[email protected]
[email protected]
[email protected]
Every email bounced back with errors such as “no valid MX record”, “access denied”, or “host unreachable”.
I am attaching Mailer Daemon returns as evidence.
This means the regulator is non-functional and cannot be contacted, which leaves players without any legal remedy.
5. Breach of licensing obligations
The casino is required to:
provide accessible communication channels,
process withdrawals within reasonable time,
ensure a functional escalation path via the regulator.
None of these obligations were fulfilled.
6. Request
I respectfully request AskGamblers to assist in:
immediate processing and payout of my withdrawal (12,500 CZK);
restoring access to live chat on my account;
providing clarification why communication was blocked for my account.
All supporting evidence is attached.
Thank you for your assistance.
Status solved Resolved
Kč12,500