You are about to go to the Italian version of AskGamblers
Kindly note that some features such as complaint service and forum are currently available only on the international version.
You are about to go to the German version of AskGamblers
Kindly note that some features such as complaint service and forum are currently available only on the international version.

Planet 7 Casino - Where are my checks?

RESOLVED
Darsoo123 United States
posted on September 5, 2017.

I have 3withdraws that were approved Weeks ago and i have yet to receive payment. one in the amount of 766 early July and early August of for 1466 another for 100 $ I believe the total was 2300$. it's frustrating because I enjoy playing and this is the first time I win and now I'm trying to get my winnings.
Please help me with this issue ,someone.

posted on September 6, 2017.

Hi Darsoo--

I'm very sorry for the delays and frustration you've experienced with this--I hope to have this all resolved for you in very short order.

Yesterday, we sent a payment off to our processor, which I would expect will reach your bank account no later than the beginning of next week: 9/05 Paid $869 for transactions #80950605 ($769)/ 81307900 ($100).

Your next payment will be sent off early next week and I'll be sure to come back to update you as soon as I have a bit more information.

All the best,

Tawni

Darsoo123 United States
posted on September 6, 2017.

Hello Tawni!
Thank you for your reply on this issue,
I had wanted the check option which has been requested upon withdrawal just to verify the approved 869$ will be in the form of s check?
Thank you for your quick response.

posted on September 8, 2017.

Hi Darsoo--

Yep--you're right...I goofed up by writing it was a wire. :-/

It is a check that was sent off and I'd expect we'll have tracking on this, early next week. I'll be back just as soon as the tracking comes through.

Have a great weekend,

Tawni

Darsoo123 United States
posted on September 8, 2017.

Thank you for the update

AskGamblers
posted on September 12, 2017.

Dear Planet 7 Casino,

Please let us know if there's some update regarding this case.

posted on September 12, 2017.

Hi Darsoo--

I've just received your tracking and I see your payment is set to be delivered this morning, by 10:30. :-)

I've also requested your next withdrawals be approved straight away--I should have confirmation on this later today or tomorrow.

I'll be back in a couple days with an update...

Tawni

Darsoo123 United States
posted on September 12, 2017.

Hello Tawni
I received check 1 one of two today .
Thank you
I will wait for the response in regards to the second payment .

AskGamblers
posted on September 16, 2017.

AskGamblers Complaints Team have just extended the response time frame with another 96 hours hoping that Planet 7 Casino management will soon jump in with an update on this complaint.

posted on September 20, 2017.

Hi Darsoo--

I'm so sorry--not sure how, but I got tripped up a little on your payments, but it's all good...

I've checked your account and your last withdrawal is scheduled to be delivered to you, this morning, by 10:30. ;-)

Again, I apologize for the delays you've experienced with all of this.

I wish you all the best,

Tawni

Darsoo123 United States
posted on September 20, 2017.

Hello Tawni ,
Thank you for your help in this issue,
I will let you know once it has been delivered.
I did not receive a tracking number for this check in my email ,is this something you can get for me? ; )

AskGamblers
posted on September 23, 2017.

Dear @Darsoo123,

Please confirm if the issue has been resolved. Keep in mind that in case you fail to respond within the given time frame we will consider your issue as resolved and your complaint will be closed accordingly.

Thank you for your cooperation.

Darsoo123 United States
posted on September 23, 2017.

Hello
I would like to thank the ask gamblers team for having a platform like this where we can post and seek help when we cannot guarantee a check in a time frame that planet 7 states, so thank you ask gamblers !
Special thanks to Tawni you are one of a kind and you get the job done!

posted on September 25, 2017.

Thanks, Darsoo--I appreciate the kind words. ;-)

AskGamblers
posted on September 25, 2017.

Based on submitter's last post AskGamblers Complaints Team consider this case as Resolved and it is officially closed now.

Thank you all for your cooperation.

Planet 7 Casino complaints

  • 817 of 885 resolved
  • 2 days avg response
  • 2 weeks avg complaint life
  • 3,233 USD avg amount

Have trouble with Planet 7 Casino?

By subscribing you are certifying that you are over the age of 18.

Sign up for +250 No Deposit Spins!

This offer is not applicable to residents of Great Britain.

By subscribing you are certifying that you have reviewed and accepted our updated Privacy and Cookie policy.