You are about to go to the Italian version of AskGamblers
Kindly note that some features such as complaint service and forum are currently available only on the international version.
You are about to go to the German version of AskGamblers
Kindly note that some features such as complaint service and forum are currently available only on the international version.

SlotJoint Casino - Unjustified terms violation accusations followed by account closure

RESOLVED
BartCarin.1964 Netherlands
posted on January 31, 2018.

Jan 30, 13:14 CET
Dear all,
I have received your mail address from a relative, stating that AskGamblers could help me with a problem.
Recently I have opened an account at SlotJoint Casino and won in total 450,00 euro on 17 and 18 January.
I received a mail asking for documents in order to payout. After a couple days after sending all necessary documents I asked them when the payout will be done.
Then I received (as per mail below) on 26th of January a mail from David, security department of Slotjoint that I have violated paragraph 2.3 of their rules, however as per management decision they would pay out.
I requested which specific violation, (see below) but never received any answer from them.
I have received yesterday my winning of 450,00 in my bank account, but I really would like to know why they have closed/blocked my account.
Because to my opinion I have not violated any rules at all. If I would have violated their rules paragraph 2.3 it seems that slotjoint would not have paid out the 450 euro to my bank account.
This is the reason that I would like to Ask Gamblers to make inquiries to Slotjoint in order to clear things out which specific violation, or what I did wrong.
I hope to hear from you soon and thank you in advance for your co-operation.
Kind regards,
Carin < surname removed >

------­---­---­---­---­---­---­---­---­---­---­---­---­---­---­---­-------
Verzonden: maandag 29 januari 2018 15:53
Aan: SlotJoint Support Team
CC: carin < surname removed >
Onderwerp: RE: Ticket #6XJZ2: SlotJoint Casino Account
Dear all,
Thank you for the payout of 450,00 euro to my bank account.
I really would like to know now what I did wrong (asked David twice, but no respond) and what specific violation I have committed to. (paragraph 2.3 is very extended)
It seems that you closed/blocked my account and Sahlee told me that I have to send a mail to support.
Please give me some detailed information about the violation of your rules, to avoid any problems in future if playing with Slotjoint.
If I won’t have a reaction of Slotjoint, I really would like to make a request to ‘”Ask Gamblers” to make inquiries to this matter. This only because I want to know what I did wrong and sending requests and no answers at all.
It hurts my feelings that Slotjoint is accusing me of any violations while I am truly playing honest and being not awared of any violation.
Kind regards, Carin
Van: SlotJoint Support Team
Verzonden: zondag 28 januari 2018 13:39
Aan: < email removed >
Onderwerp: Re: Ticket #6XJZ2: SlotJoint Casino Account
## Ticket reopened ##
SlotJoint Casino Account
carin van der hoek
Sun, 01/28/18 12:38 pm
Dear David,
I have sent you a request mail, asking what specific violation you mean, as per below. Can you please respond to my mail?
Thank you in advance for a quick reply.
Kind regards,
Carin
Verzonden: vrijdag 26 januari 2018 16:11
Aan: SlotJoint Support Team
CC: carin < surname removed >
Onderwerp: RE: Ticket #6XJZ2: SlotJoint Casino Account
Dear David,
Thank you for your mail. I do not understand the content of your mail at all. I have opened an account at Slotjoint and the paragraph 2.3 as stated is absolutely NOT violated by me.
I have played on my computer only, at my house only, at my IP address only, not on a shared device. So I really do not understand that I have violated any rules. Please send me any proof of these violations as mentioned in your mail below.
Kind regards,
Carin
Van: SlotJoint Support Team
Verzonden: vrijdag 26 januari 2018 15:49
Aan: < email removed >
Onderwerp: Ticket #6XJZ2: SlotJoint Casino Account
David
Fri, 01/26/18 2:48 pm
Hello Carin,
My name is David from the SlotJoint Casino Security Department.
Per a review of your account we have determined that you have violated paragraph 2.3 of our Terms and Conditions.
Please read Paragraph 2.3 of our Terms and Conditions:
"Only one Player Account is permitted per person, house, building, mailing address, phone number, IP address, family, Device or Shared Environment. If more than one Player Account is created per person, house, building, mailing address, phone number, IP address, family, Device or Shared Environment then We will close all related Player Accounts and not pay out any winnings or refund any deposits. Family includes, but is not limited to, parents, partners, spouse, children, siblings and close relatives."
However, per management’s decision, we have sent your payout of 450 euro to your account. Please allow 4 to 8 business days for the funds to credit your account. As for your account, closed for violating the terms and conditions.
If you have any questions please respond directly to this email.
Regards,
David
SlotJoint Security Department
Powered by LiveChat (http:­//w­ww.l­iv­ech­ati­nc.c­om­?pa­rtn­er=­lc_­644­403­1&utm_source=ticket_footer&utm_medium=referral&utm_campaign=lc_6444031)

posted on February 4, 2018.

Dear Carin,

Thank you for bringing this to our attention.

We are going over the case with AskGamblers and will provide an update once complete.

Thank you again for bringing this up and we wish you a great day.

Kind regards,

SlotJoint Casino

AskGamblers
posted on February 4, 2018.

AskGamblers Complaints Team has been provided with enough information and evidence on behalf SlotJoint Casino management in regards of this complaint to confirm and justify the casino actions and accusations towards the player, due to violation of casino term #2.3:

2.3. Only one Player Account is permitted per person, house, building, mailing address, phone number, IP address, family, Device or Shared Environment. If more than one Player Account is created per person, house, building, mailing address, phone number, IP address, family, Device or Shared Environment then We will close all related Player Accounts and not pay out any winnings or refund any deposits. Family includes, but is not limited to, parents, partners, spouse, children, siblings and close relatives.

Based on the above, AskGamblers Complaints Team consider this case as Resolved and it is now officially closed. In case of a disagreement with our decision we remind player that further assistance on this matter could be requested from the relevant licensing authority responsible for SlotJoint Casino.

By subscribing you are certifying that you are over the age of 18.

Sign up for +250 No Deposit Spins!

This offer is not applicable to residents of Great Britain.

By subscribing you are certifying that you have reviewed and accepted our updated Privacy and Cookie policy.