Ag Awards
Login
You are about to go to the Italian version of AskGamblers
Kindly note that some features such as complaint service and forum are currently available only on the international version.
You are about to go to the German version of AskGamblers
Kindly note that some features such as complaint service and forum are currently available only on the international version.

Club Player Casino - $2,660 withdrawn March 19 not yet received

RESOLVED
Narrator007 Georgia(US)
Posted on April 27, 2018.

As a new player, I won over $2,800 in March at Club Player Casino. So far, everything has gone smoothly except for getting paid. My documents were received and approved within a few days. I then made bitcoin withdrawals of $2,000 and $800 on March 19. On March 28, the first of those withdrawals was approved, which after removing a $140 bonus meant a payout of $1,860.

Unfortunately, nothing further has happened since then. The other $800 withdrawal is still pending, and I have not received the approved $1,860 payout.

Could someone from Club Player please check on my account and help me get paid?

Posted on April 30, 2018.

Hi Alan--

I'm happy to check in on this one. ;-)

I won't be in the office until tomorrow, but once I get in, I'll be sure to dig into this and I'll be back to let you know what's up.

Take care,

Tawni

Narrator007 Georgia(US)
Posted on April 30, 2018.

Thanks for the weekend reply! I look forward to hearing back from you soon.

AskGamblers
Posted on May 3, 2018.

Dear Club Player Casino,

Please let us know if there's some update regarding this case.

Posted on May 4, 2018.

Hi Alan--

Sorry for the delay coming back to you, but at least I have good news. ;-)

Not sure why, but your account was missing your crypto addy, but I remembered we had just used this on another account for you. With this, your payment will be issued a bit later, today.

As soon as I have the confirmation on the payment, I'll be back with another update.

Tawni

Narrator007 Georgia(US)
Posted on May 5, 2018.

I received a bitcoin payment worth about $1,850 a few hours ago. That's pretty close to the amount of the first withdrawal that I was owed, so that must have been from you. Thanks!

Sorry if you didn't have my bitcoin info. I sent it by email a few weeks ago but I never checked to see whether they received it.

Please let me know when the casino is able to send the remaining $800.

Sincerely,
Alan B.

Narrator007 Georgia(US)
Posted on May 8, 2018.

Please let me know if the last $800 has been sent yet.

Sincerely,
Alan B.

Narrator007 Georgia(US)
Posted on May 8, 2018.

I just checked my bitcoin wallet and I saw that I received an amount worth about $779 a few hours ago. Was that from Club Player Casino? The amount seems a bit off. Con you confirm if your casino sent 0.0845261 btc to my wallet?

If it was, could you please ask someone to credit the $20 difference back to my casino account? I wouldn't want to bother you for another withdrawal for such a small amount.

Sincerely,
Alan B.

Narrator007 Georgia(US)
Posted on May 11, 2018.

I just checked my account and I had a $25 credit waiting for me. Thanks! That was even more than I was asking for.

Club Player Casino has now paid me in full and I am completely satisfied.

AskGamblers
Posted on May 11, 2018.

Based on submitter's last post AskGamblers Complaints Team consider this case as Resolved and it is officially closed now.

Thank you all for your cooperation.

By subscribing you are certifying that you are over the age of 18.

Sign up for +350 No Deposit Spins!

This offer is not applicable to residents of Great Britain.

By subscribing you are certifying that you have reviewed and accepted our updated Privacy and Cookie Policy

Try your luck with top-rated casinos on the market!

You have been inactive for 90 seconds