Mark all as read

Settings

Notifications
Casino Complaints

Payment late 20 days


1 year ago
I made a withdrawal request on April 1, 2025 and after 23 days I am still waiting for the request to be approved. My account is fully verified and I have already made more deposits/withdrawals at the casino.
The response in the support chat is always the same and nothing is ever resolved. I have also sent a complaint to the casino's email address and have not received a response. I don't know what is going on but I think it is ridiculous to wait more than 20 days for 70 euros.
slotspalace.png
Disputed Casino SlotsPalace Casino
Amount €70

Discussion

User name

Dear all,

Following an email confirmation from the complaint's submitter, the AskGamblers Complaint Team is pleased to announce the case has been resolved and closed.

We thank both parties for their assistance during the complaint process.

User name

Dear @Joanagsoeiro,

The AskGamblers Complaint Team is kindly asking you to update your complaint in a timely manner and confirm if you consider the issue resolved. Please note that, in case you fail to respond within the given timeframe we will consider your case resolved and it will be closed accordingly.

Please keep in mind that as per the AGCCS Terms and Guidelines which you accepted upon registering and using our complaint system, you are obliged to provide the necessary level of assistance and cooperation during the process and providing updates in a timely manner is a must.

Thanks in advance for your cooperation.

User name
Dear Joanagsoeiro,

We are happy to confirm that your withdrawal has been processed, and the money has been sent from our side.

The funds can take 3 - 5 working days to appear in your account, however, this is subject to the payment method used and your bank standards.


Our team wishes you all the best for your future activities!



Best regards,
Slotspalace team.
User name

Dear all,

This complaint has been reopened as per SlotsPalace Casino request and the AskGamblers Complaint Team would like to give it one more try and help both parties involved into the dispute reach a satisfactory resolution.

SlotsPalace Casino Complaint Stats

Resolved 23 / 23
Avg. Amount $575
Avg. Complaint Duration 7 days
Avg. Response Time 2 days

SlotsPalace Casino Complaint Summary

Most user complaints about this operator fall under the Payment category.
So far, 18 out of 18 complaints in this category have been resolved.
This operator's average complaint duration is 7 days, while the average duration across all operators is 8 days.

SlotsPalace Casino Complaints

See all complaints for this casino