Ag Awards
Login
You are about to go to the Italian version of AskGamblers
Kindly note that some features such as complaint service and forum are currently available only on the international version.
You are about to go to the German version of AskGamblers
Kindly note that some features such as complaint service and forum are currently available only on the international version.

SlotJoint Casino - Won't pay out due to unproven multi-accounts accusations

RESOLVED
Posted on May 11, 2018.

Hi

I got an offer on my phone from Slotjoint that said that if I deposit 20 euros I will get 80 euros on my account( bonus money of course). So aftel playing for six hours was able to complete the wager and get the bonus money turned into real money.I had 375 euros on my account and I wanted to withdraw it. Firstly Slotjoint wanted me to send them all the documentation needed for account verification that included a Skrill account screenshot. And on the third day of verification I got and email from Dave from the security department that said :
Hello Sven,

My name is David from the SlotJoint Casino Security Department.

Per a review of your account we have determined that you have created multiple accounts at our casino, which is in violation of paragraph 2.3 of our Terms and Conditions. As a result I regret to inform you that your account balance was reset to zero and your payout request has become void. The multiple accounts you created will remain closed pending an investigation.

Please read Paragraph 2.3 of our Terms and Conditions
"Only one Player Account is permitted per person, house, building, mailing address, phone number, IP address, family, Device or Shared Environment. If more than one Player Account is created per person, house, building, mailing address, phone number, IP address, family, Device or Shared Environment then We will close all related Player Accounts and not pay out any winnings or refund any deposits. Family includes, but is not limited to, parents, partners, spouse, children, siblings and close relatives."

Your deposit will be refunded back to you. If you have any questions please respond directly to this email, however this decision is final and will not be reversed.

Regards,

David
SlotJoint Security Department

I do not have multiple accounts in their casino!!!!

Posted on May 14, 2018.

Dear Nipko,

Thank you for bringing this to our attention.

I will check this with management and also AskGamblers and will provide an update once complete.

Thank you again for bringing this up and we wish you a great day.

Kind regards,

SlotJoint Casino

Posted on May 14, 2018.

If possible I would like to know how were those so called other casino accounts funded?

AskGamblers
Posted on May 15, 2018.

AskGamblers Complaints Team have been provided with valid evidence on behalf the management of SlotJoint Casino where it is clearly displayed that player had opened more than one account. Player by these actions violated general casino term #2.3 mentioned above. 

Based on the above, AskGamblers Complaints Team consider this case as Resolved and it is now officially closed. In case of a disagreement with our decision we remind player that further assistance on this matter could be requested from the relevant regulatory body.

By subscribing you are certifying that you are over the age of 18.

Sign up for +350 No Deposit Spins!

This offer is not applicable to residents of Great Britain.

By subscribing you are certifying that you have reviewed and accepted our updated Privacy and Cookie Policy