Ag Awards
Notifications
Login
en

Royal Ace Casino - check bounced

RESOLVED
Complaint Info
Disputed casino Royal Ace Casino
Reason Declined payment
Posted on May 16, 2014

Finally received check from royal ace only to have it bounce!!!!!!!! Check was no good.

Posted on May 24, 2013

Dear Player

We have contacted Royal Ace and informed them of this inconvenient. In order for the processor to replace the check it is require that you send a scanned copy of the bounced check along with a letter from the bank directed to you explaining the reason the check has been bounced. Please email that info to Finance Department Manager to [email protected]­sil­ver­oak­cas­ino.com.

Regards

AceRevenue Team

Posted on May 28, 2013

Dear Player:

Have you sent the information requested previously to the email address provided? If so please let us know

Thanks

AceRevenue Team

Posted on May 30, 2013

Yes I have sent proper documents as to why check didn't clear. I sent it to [email protected]­sil­ver­oak­cas­ino.com. Have yet to hear from her. Your bank did not accept check because of signature on check didn't match. I've already taken legal action into this matter. My father is attorney and has taken it upon himself to make sure I get paid. I bet u guys won't do this to anybody else again. I bet I hear something back pretty quick now!!

Posted on June 3, 2013

Dear Player

We will check with Jamie the status of your payment

Regards

AceRevenue Team

Posted on June 3, 2013

Dear Player

We will check with Jamie the status of your payment

Regards

AceRevenue Team

Posted on June 3, 2013

I sent documents over 2 weeks ago and am just now hearing something back. Your customer service is not very good. Please re issue check. It's been 4 months!!!!

Posted on June 4, 2013

Dear Player:

We have contacted Jamie and it seems like that email was not received. We have escalated this issue to be solved ASAP. Please send the same email to escala­tio­[email protected]­sil­ver­oak­cas­ino.com

Thanks

AceRevenue Team

Posted on June 4, 2013

Just sent email to escilations. Hopefully I will hear something back soon

Posted on June 21, 2013

Dear Player

A new check has been processed already and sent. You should be receiving it soon

Regards

AceRevenue Team

Posted on June 21, 2013

If u sent check then give tracking number asap

Posted on June 21, 2013

Dear Player

This processor does not provide a tracking number but has sent the casino the confirmation that has been sent

Regards

AceRevenue Team

Posted on June 22, 2013

So I'm supposed to believe ur word after I have been lied to for the last 4 months? Not to mention u paid with a check that was no good. Sorry but I don't believe u. If its in the mail then there is a way to track it.

Posted on June 29, 2013

Dear Player

Your tracking info is available since 6/27/2013 7:59:28 PM. Please contact any CS agent and request it

Regards

AceRevenue Team

Posted on July 4, 2013

Dear Player:

We have been informed that your check was delivered on July the 2nd. Could you please confirm?

Thanks

AceRevenue Team

Posted on July 5, 2013

Yes it was delivered. However my bank won't accept this check because it only has 8 numbers in routing number. Bank says it has to have 9 numbers in routing number. Why do u guys even waste ur time pretending like ur gonna pay. When u know very well ur not. This is the biggest scam I have ever seen. It's a good thing ur over seas because if u were here in the u.s.a I would find you!!!!!!!!!!

Posted on July 9, 2013

Dear Player

We are requesting Royal Ace finance department to get in touch with you

Regards

AceRevenue Team

Posted on July 12, 2013

Dear Player:

The check has 8 digits on the routing number since the check is from a Canadian Bank. If your bank does not accept Canadian checks please send an email to elena.a­@s­ilv­ero­akc­asi­no.com and she will tell you the procedure to follow.

Regards

AceRevenue Team

Posted on July 16, 2013

Dear Player:

Were you able to contact Finance Department?

Thanks

AceRevenue Team

Posted on July 22, 2013

Dear Player:

Were you able to receive your payment? If so please confirm

Thanks

AceRevenue Team

Posted on July 24, 2013

Dear Player:

We still haven't received any response from you. Were you able to receive your payment?

Please confirm if that's the case

Thanks

AceRevenue Team

Posted on July 27, 2013

Dear Player:

We haven't received any response from your side. We assume you received the replacement check and were able to cash it out.

Regards

AceRevenue Team

AskGamblers
Posted on July 31, 2013

Dear @monkeynutz1997,

Please confirm if the issue has been resolved. Keep in mind that in case you fail to respond within the given time frame we will consider your issue as resolved and your complaint will be closed accordingly.

Thank you for your cooperation.

Sign up for +100 No Deposit Spins!

This offer is not applicable to residents of Great Britain.

By subscribing you are certifying that you have reviewed and accepted our updated Privacy and Cookie Policy