You are about to go to the Italian version of AskGamblers
Kindly note that some features such as complaint service and forum are currently available only on the international version.
You are about to go to the German version of AskGamblers
Kindly note that some features such as complaint service and forum are currently available only on the international version.

QueenVegas Casino - Again stalling my withdraw $260 for the last 7 days

REJECTED
Inactive user
posted on June 23, 2017.

Hello,

QueenVegas Casino again not processed my withdraw $260 since last 7 days.I contacted with support but they are worthless,saying same thing every time.I had emailed to manager but nobody replied about my withdrawal.Is it my fault to keep my trust within Queen Vegas Casino for play?Your help will be highly appreciated.Thank you.

posted on June 23, 2017.

Hi Iftekhar,

I spoke with the department responsible and they informed me that you requested a withdrawal of USD260 on the 18/06/2017 in the morning and in the evening on the same day you cancelled it. You have also received a System Mailer to confirm the cancellation of your withdrawal.

So, your withdrawal was not processed because you canceled it and this has been double-checked. Let me know if there’s anything else I can help you with.

Regards,

Magda

Inactive user
posted on June 23, 2017.

Dear Magda,

As you didn't reply my last email, but replied here with many wrong information. I had sent you an email on 18th after not received my withdrawal where already 24 hours had been past(same day payment failed) Then I went to live chat but found disable and then I sent another mail regarding my withdrawal but again no reply received.I never reversed my withdrawal from my side.Now I can't login to my account where the system showing "User already logged in" and I can't review the details for unknown reason!You know I play every week once into your casino and I never expected this situation from your side.Could you resolve please?

posted on June 26, 2017.

Hi Iftekhar,

You sent me an e-mail on Sunday 18th June and I replied back to you the next day in the morning that we will look into your issue. Then I was informed by the department responsible that your withdrawal was canceled. Anyway we are still investigating the issue, as the system shows a reversal of withdrawal.

Thank you for your patience,
Magda

AskGamblers
posted on June 26, 2017.

Considering the information and screenshots provided on behalf the QueenVegas Casino management, it is now obvious that player reversed their payment and played it back until the whole amount was lost. Apparently, player somehow forgot to share this crucial piece of information with the AskGamblers Complaints Team, a fact which is considered as a serious violation of AskGamblers Casino Complaints Service /AGCCS/ Terms.

Based on the above, this case is being rejected and player's further access to AGCCS is being restricted.

By subscribing you are certifying that you are over the age of 18.

Sign up for +420 No Deposit Spins!

This offer is not applicable to residents of Great Britain.

By subscribing you are certifying that you have reviewed and accepted our updated Privacy and Cookie policy.