Mark all as read

Settings

Notifications
Casino Complaints

Withdrawal Request Delayed 2 weeks so far after verification documents submitted


user_avatar badge
By Zach R.
10 years ago
Message on forum
I just enjoyed my daily chat experience with the planet 7 staff where I start by inquiring about withdrawal status. They then proceed to give me some answer about how my papers were never submitted. Then I have to explain (every day for the past 2 weeks) that my papers were submitted and they please could check. They do some sort of check and then confirm the papers were submitted but not verified. Then I say something to the effect of how long the verification will take. The answer is always the same "check back tomorrow". After 10 business days doing this I would be insane to continue using the same method to get my money. Thank god there is a place like ask gamblers for me to come and try a new route.

After reading horror stories on this site about planet 7 payments (sometimes delayed for months and months) I decided to wait no longer.

My account name is zrottmann and my email is zrottmann@******.com

Please give me my check for the winnings I have. Thank you very much and have a nice day!

Thanks again everyone
Zach
Disputed Casino Planet 7 Casino
Amount $2500

Discussion

User name
Hi Zach--

I was looking through your account again to see about further payments. When I didn't see anything pending, I had to dig a bit, as the numbers you stated here were not matching up with what we sent you. I'll explain...

You made a $250 deposit, and used the coupon 'SLOTSCRAZY450'. The coupon gave you a bonus in the amount of $1125. This coupon carried a 10X max cashout with it, meaning the maximum you would be able to withdraw would be $2500.

Cutting to the chase, you requested two withdrawals in the amount of $2500. We removed the $1125 non-cashable bonus, however, we're still at the same point: The max cashout on this would be $2500 ($250 deposit x 10=$2500) and this has already been paid to you.

I'm so incredibly sorry for any confusion with this.

All the best,

Tawni
User name loyalty-level-2
Of note, since withdrawal they have cut off my free daily spins...
User name loyalty-level-2
I have recievef 1/2 checks but have not deposited anythig yet. i will update when i deposit
User name
Hi Zach--

I received your tracking late this afternoon and I do see it is set to be delivered to you, tomorrow (Friday) by 4:30 PM.

I'll drop you a PM here with that tracking information. ;-)

Have a great weekend,

Tawni

Planet 7 Casino Complaint Stats

Resolved 1468 / 1543
Avg. Amount $3,548
Avg. Complaint Duration 16 days
Avg. Response Time 3 days

Planet 7 Casino Complaint Summary

Most user complaints about this operator fall under the Payment category.
So far, 1415 out of 1487 complaints in this category have been resolved.
This operator's average complaint duration is 16 days, while the average duration across all operators is 8 days.

Planet 7 Casino Complaints

See all complaints for this casino