What's new

  • What's new
  • Notifications
Search
Search for over 1000 casinos, slots, bonuses

Recent Searches

Clear

Notifications
failed to load.

Reload

You don't
have any
notifications.

Reload
View all

Notifications
failed to load.

Reload

You don't
have any
notifications.

Reload
View all

Planet 7 Casino - Payout Not Received from 19th of April

RESOLVED

Complaint Info

Disputed casino

Planet 7 Casino

Amount

$ 539

Posted on May 3, 2022

I requested a withdrawal on April 19, 2022 in the amount of $647.51. I waited a few days for Planet 7 Casino to start processing the withdrawal. After a few days, rather than transferring my winnings, they put them back into my play amount. On the 27th of April 2022, I again requested a withdrawal to have my funds transferred to me, and they have yet to begin even processing my withdrawal for transfer. Although I enjoy playing, it is becoming a serious issue when it pertains to receiving your winnings from Planet 7 Casino.

Posted on May 7, 2022

Hi Carma--

I've checked on your account and unfortunately, our processor is no longer able to issue wires to the account type which you have.

In order to have your payments sorted, we'll need either wire details from an alternate bank or your Bitcoin crypto address. If possible, Bitcoin would be the fastest/easiest method of payment.

I've attached my email address--please send me your alternate wire details or your crypto addy. As soon as I receive this, I'll arrange for your payments to be issued without delays.

Much appreciated,

Tawni

Posted on May 8, 2022

Tawni-
I have always received my wire transfer to this very checking account. What type of bank account/institution would I need in order to receive my wire transfer?

AskGamblers
Posted on May 12, 2022

Dear Planet 7 Casino,

Please let us know if there are any updates regarding this ongoing complaint. Please note that, in case you fail to respond within the given timeframe, we will consider your case unresolved and it will be closed accordingly.

Thanks in advance for your cooperation.

Posted on May 15, 2022

Hi Carma--

I've just sent you an email regarding your account--please get back to me as soon as possible.

Much appreciated,

Tawni

Posted on May 17, 2022

Tawni-
I have emailed you all of the information you requested to the email you left here. When should I expect my winnings?

Posted on May 21, 2022

Hi Carma--

I'm pleased to tell you that your payment was sent to our processor, Wednesday: 5/18 Paid $539 + no Service Fee for transaction #194586914. I would expect the funds will reach your account, early next week.

Regarding the shortfall from your requested amount, this is because you received a bonus. All bonuses are non-withdrawable and as such, removed from your total withdrawal amount.

Again, my sincerest apologies for the difficulties you've experienced with this.

I wish you all the best,

Tawni

AskGamblers
Posted on May 21, 2022

Dear @Carmasimone,

The AskGamblers Complaint Team is kindly asking you to update your complaint in a timely manner and let us know if you have received the disputed payment. Please be notified that, in case you fail to respond within the given timeframe, we will consider your case resolved and it will be closed accordingly.

Please keep in mind that, as per the AGCCS Terms and Guidelines which you accepted upon registering and using our complaints system, you are obliged to provide the necessary level of assistance and cooperation during the process and providing updates in a timely manner is a must.

Thanks in advance for your cooperation.

Posted on May 24, 2022

Tawni-
I have mot received the wire transfer of my winnings yet, but as soon as I do, I will notify you here. I received an email from one of your associates also stating that the funds were in the process of being transferred..

Posted on May 27, 2022

Hi Carma--

Have you received the funds yet? Our processor confirmed the wire was completed on the 20th, so you should have received the funds by now.

Please let me know.

Much appreciated,

Tawni

AskGamblers
Posted on May 27, 2022

Dear @Carmasimone,

The AskGamblers Complaint Team is kindly asking you to update your complaint in a timely manner and let us know if you have received the disputed payment. Please be notified that, in case you fail to respond within the given timeframe, we will consider your case resolved and it will be closed accordingly.

Please keep in mind that, as per the AGCCS Terms and Guidelines which you accepted upon registering and using our complaints system, you are obliged to provide the necessary level of assistance and cooperation during the process and providing updates in a timely manner is a must.

Thanks in advance for your cooperation.

Planet 7 Casino Complaints

  • 1348 of 1421 resolved
  • 2 days avg response
  • 2 weeks avg complaint life
  • 3,473 USD avg amount

Have trouble with Planet 7 Casino?

Sign up for +100 No Deposit Spins!

Availability may vary depending on your country or region.

By subscribing you are certifying that you have reviewed and accepted our updated Privacy and Cookie Policy