What's new

  • What's new
  • Notifications
Search
Search for over 1000 casinos, slots, bonuses

Notifications
failed to load.

Reload

You don't
have any
notifications.

Reload
View all

Notifications
failed to load.

Reload

You don't
have any
notifications.

Reload
View all

Planet 7 Casino - Payment Withdrawals

RESOLVED
Complaint Info
Disputed casino Planet 7 Casino
Reason Delayed payment
Amount $ 4768
Posted on November 26, 2020

I have two pending withdrawals both in the amount of $2500 the first one was submitted 10/30/2020. I have completed all account verification information and was cleared also my banking information for direct deposit was cleared and steel I have not received my withdrawals. I have spoken with their live chat support and was insured by three representatives that they would escalate this issue and I have yet to hear from anyone. It has been three business days so I logged into my account to go to live chat and was not given the option it’s like they have blocked me and asked me to leave a message. I have kept all messages emails etc. because this has been the worst experience ever there’s no issue when I use my money to play at this casino, so why is it A issue when it comes to payments? I have been made to jump through so many hoops to get this account verified sending information two and three times to different emails and still have not received your payments

AskGamblers
Posted on November 28, 2020

AskGamblers Complaints Team has been informed that Planet 7 Casino representative might not be able to respond to ongoing complaints until Monday, 30th of November, therefore the time frame is being extended with another 96 hours.

Posted on December 2, 2020

Hi Tarlicia--

I apologize for the difficulties you've been experiencing with this.

I'm pleased to tell you that your payment was sent off to our processor, yesterday: 12/1 Paid $4768 + no Service Fees for transactions 164224822 ($2268), 164224840 ($2500). I would expect the funds will reach your account, early next week (possibly sooner).

Regarding the shortfall from your first withdrawal amount, this is because you received a bonus which helped to build your funds. All bonuses are non-withdrawable and as such, removed from your total withdrawal amount.

I wish you all the best,

Tawni

AskGamblers
Posted on December 2, 2020

Dear @williamstarlicia,

The AskGamblers Complaint Team is kindly asking you to update your complaint in a timely manner and confirm if you consider the issue resolved. Please note that, in case you fail to respond within the given timeframe we will consider your case resolved and it will be closed accordingly.

Please keep in mind that as per the AGCCS Terms and Guidelines which you accepted upon registering and using our complaint system, you are obliged to provide the necessary level of assistance and cooperation during the process and providing updates in a timely manner is a must.

Thanks in advance for your cooperation.

AskGamblers
Posted on January 8, 2021

Dear all,

Following an email confirmation from the complaint's submitter, the AskGamblers Complaint Team is pleased to announce the case has been resolved and closed.

We thank both parties for their assistance during the complaint process.

Sign up for +100 No Deposit Spins!

This offer is not applicable to residents of Great Britain.

By subscribing you are certifying that you have reviewed and accepted our updated Privacy and Cookie Policy