What's new

  • What's new
  • Notifications
Search
Search for over 1000 casinos, slots, bonuses

Notifications
failed to load.

Reload

You don't
have any
notifications.

Reload
View all

Notifications
failed to load.

Reload

You don't
have any
notifications.

Reload
View all

Planet 7 Casino - Delayed $2,500 payment

RESOLVED
Complaint Info
Disputed casino Planet 7 Casino
Reason Delayed payment
Amount $ 2212
Mikeybmw Massachusetts Message
Posted on July 31, 2018

It has now been a month since i requested a withdrawal and still no payment. Just spoke to someone for the 4th time this month and said check was approved 20 days ago but will only be sent out in another 2 weeks. That means hopefully i will get paid within a month and a half the 2500 i requested. Mean time i lost 12k. This is the 2nd time i requested a payment and both times took over a month. I will never use planet 7 casino again
Bovada never had a problem

Posted on August 4, 2018

Hi Michael--

I'm very sorry for the frustration you've had with this.

I've reviewed your account and I see that your payment was already sent off: 07/29 For: $2172 + $40 for transaction #106497781. From the tracking, I can see your payment was delivered to you, Wednesday, 8/1.

I wish you all the best,

Tawni

AskGamblers
Posted on August 4, 2018

Dear @Mikeybmw,

Please make sure to update your issue in a timely manner and let the AskGamblers Complaints Team know if you got the payment. Keep in mind that in case you fail to respond within the given time frame we will consider your issue as resolved and your complaint will be closed accordingly.

Thank you for your cooperation.

Sign up for +100 No Deposit Spins!

This offer is not applicable to residents of Great Britain.

By subscribing you are certifying that you have reviewed and accepted our updated Privacy and Cookie Policy