Mark all as read

Settings

Notifications
Casino Complaints

Payment past stated withdrawal time-frames


I won a small amount here on a no deposit bonus in October. Document verification was complete on Nov. 14th and I submitted a withdraw request for $100 on the same day. My withdrawal was approved on Nov. 30th. I am now at 21 days and 15 business days vs the 7-10 days for processing that is stated by their support.

Askgamblers and Tawni got my other slow pays taken care of, so I'm hoping she will be able to assist me here as well! :)
Disputed Casino Captain Jack Casino
Amount $100

Discussion

User name

Dear @elitts,

Please make sure to update your issue in a timely manner and let the AskGamblers Complaints Team know if you got the payment. Keep in mind that in case you fail to respond within the given time frame we will consider your issue as resolved and your complaint will be closed accordingly.

Thank you for your cooperation.

User name
Hi Elitts--

I'm so sorry for the delay in my response--the holidays are a bit difficult with work. ;-/

You'll be pleased to know that your payment was issued to your wallet, yesterday: 12/27 Paid $100 (0.006568) Bitcoin for transaction #26389889.

I wish you all the best and hope you have a very happy New Year!

Tawni
User name

This complaint has been reopened as per Captain Jack Casino request and AskGamblers Complaints Team would like to give it one more try and help both parties involved into the dispute reaching to a satisfactory resolution.

Captain Jack Casino Complaint Stats

Resolved 216 / 224
Avg. Amount $3,421
Avg. Complaint Duration 16 days
Avg. Response Time 3 days

Captain Jack Casino Complaint Summary

Most user complaints about this operator fall under the Payment category.
So far, 214 out of 221 complaints in this category have been resolved.
This operator's average complaint duration is 16 days, while the average duration across all operators is 8 days.

Captain Jack Casino Complaints

See all complaints for this casino
Withdrawal blocked after bank rejection with no alternative payment method

I am requesting assistance with an unresolved withdrawal of approximately $2,500 from Captain Jack Casino.

My account currently shows a Withdrawable Balance of $2,500.19, with a Bonus Balance of $0.00 and a Playthrough Balance of $0.00.

I provided Captain Jack with the requested identification, proof of address, banking information, and bank statements. My account ending in 7034 is my only bank account. I was initially asked to provide a bank statement showing sufficient transaction activity, and I subsequently provided an August statement that met the transaction requirements communicated to me.

Captain Jack later informed me that my account ending in 7034 could not be used for the withdrawal. When I asked for the reason, I was told that the Finance Department was unable to provide any further details and that I needed to provide an alternative bank account.

I explained that I do not have another bank account. I was then told that I would need to open a new bank account and establish account history and transaction activity before it could be considered. A representative later confirmed that obtaining a new bank account was the only available option.

I also asked about receiving my withdrawal by check because Check appeared as an available withdrawal method in my cashier. However, Captain Jack support informed me that Check was not actually available and that alternative wire details were required.

I filed a formal complaint with Captain Jack Casino on August 19, 2026 (Case #155855027). More than 30 days passed without a substantive resolution.

Captain Jack subsequently directed me to the Central Dispute System (CDS) for dispute escalation and provided me with the CDS website. However, when I accessed the exact link provided by Captain Jack, it returned a 403 Forbidden / Access Denied error. When I requested another way to contact CDS, Captain Jack support confirmed that they did not have a separate CDS email address or alternative contact method and that the CDS link was the only access point available.

Captain Jack later stated that $160 would be deducted as a non-cashable match bonus. However, the bonus had already been used during play before I accumulated my current withdrawable balance. My account now shows $2,500.19 as withdrawable, $0.00 bonus balance, and $0.00 playthrough balance.

I have cooperated with the verification and banking requests, but I still have no functioning withdrawal method. I am asking AskGamblers for assistance in obtaining a workable withdrawal method for my $2,500.19 withdrawable balance and clarification from Captain Jack regarding the proposed $160 deduction.

Chart Pointer
57h left
$2,500