Ag Awards
Notifications
Login
You are about to go to the Italian version of AskGamblers
Kindly note that some features such as complaint service and forum are currently available only on the international version.
You are about to go to the German version of AskGamblers
Kindly note that some features such as complaint service and forum are currently available only on the international version.

Mr.Bet Casino - Blocking my IP and wont pay my withdrawal

RESOLVED
Privacy Netherlands Message
Posted on December 12, 2018.

It all started with them refusing to pay my withdrawl and saying I had ''insufficient funds'' while I still had funds. They than told me to try it later again and till now I have still not received any money yet. I even cant enter their site anymore and this is what I see:

Service not available
Unfortunately, access to the site from your region is restricted for legal reasons.
Perhaps you are using a proxy or VPN? If so, try disabling them and reloading this page.
If the problem is not solved, and you believe you should be able to access our site from your location, please contact us at [email protected]

I have send them an email and they said that they would get back at me the beginning of the week but I still have not heird anything of them. Why would a casino allow me to bet and the next day I cant even enter the casino? Thats ridicilous. I want my withdrawl being processed and conformation of it. Thanks

AskGamblers
Posted on December 12, 2018.

Dear @Privacy,

Please make sure to update your complaint accordingly and clarify the total amount of the disputed withdrawal request/s.

Thanks for cooperating the AskGamblers Complaints Team.

Posted on December 13, 2018.

Hello, Aaron!
Thank you for raising your concerns with us.
Unfortunately, Mr.bet does not accept real money bets from players from the Netherlands according to the domestic regulations and para 2.1.4 of our Terms: “You are not allowed to play on real money if you are a resident of one of the following countries: Afghanistan, Algeria... Netherlands…”
You have accepted the Terms and Conditions including this para (2.1.4) upon registration. As soon as we received your withdrawal request, our billing department processed the refund. So we made the full refund of your deposited funds in the amount of 100 EUR to your Skrill account and as we can see, funds are already credited, please confirm.

Kind Regards,
Mr.Bet team

Privacy Netherlands Message
Posted on December 13, 2018.

They deposit 100 EUR to my account while I had 133 to withdrawl.

Posted on December 15, 2018.

Thank you for confirming that you’ve successfully received your refund. It is true, that at the moment you were making a request for withdrawal, you had 133 EUR at your account to withdraw, but according to our Terms and Conditions para 2.1.4. and regulations of the Netherlands, we do not accept bets on real money from players from your country and we do not have a technical solution to withdraw your winnings either. And as we are a fair casino, we made the full refund of your deposited funds, so you got all your money back. We want to clarify, that the refund process means that we can send you the amount of money that is not more than the amount you deposited and to the exact payment requisites, from which you've made deposits. We sincerely apologize for any inconveniences caused, but from our side, we did everything possible to resolve this issue for you.
We hope for your understanding!

Kind Regards,
Mr.Bet team

AskGamblers
Posted on December 15, 2018.

Dear @Privacy,

Please confirm if the issue has been resolved. Keep in mind that in case you fail to respond within the given time frame we will consider your issue as resolved and your complaint will be closed accordingly.

Thank you for your cooperation.

AskGamblers
Posted on December 15, 2018.

Based on submitter's last post AskGamblers Complaints Team consider this case as Resolved and it is officially closed now.

Thank you all for your cooperation.

By subscribing you are certifying that you are over the age of 18.

Sign up for +350 No Deposit Spins!

This offer is not applicable to residents of Great Britain.

By subscribing you are certifying that you have reviewed and accepted our updated Privacy and Cookie Policy