Ag Awards
Notifications
Login
en

Lucky 31 Casino - Withdrawal problems

RESOLVED
Complaint Info
Disputed casino Lucky 31 Casino
Reason Verification issues
Inactive user
Posted on May 29, 2014

I won 301.15 € at Sunday and they did't approve my documents

and today they blck my account.

AskGamblers
Posted on December 24, 2013

Hi Georgios,


We were informed by Lucky31 casino management that you have manipulated the utility bill (which you have sent to them) by changing the dates in that bill. We hope you understand that such actions are against the casino terms and conditions and therefore the casino has the right to void your winings, to refund the initial deposit/s and to close your account permanently.


Do you have an explanation of the fact that your utility bill has been manipulated?

Sign up for +100 No Deposit Spins!

This offer is not applicable to residents of Great Britain.

By subscribing you are certifying that you have reviewed and accepted our updated Privacy and Cookie Policy