6 years ago
I deposited 10 dollars via e-transfer on November 20/19 and have yet to have this credited to my account. I have complaint to their support but and they have submitted this to their payments team but I have not yet gotten a response from them. I have attached to relevant files. Thank you very much.
AskGamblers
6 years ago
• Support Team
AskGamblers Complaints Team has been informed by the player via email that their complaint has been successfully resolved.
The case is being officially closed now.
LeoVegas Casino
6 years ago
• Representative
Hello JILLGRIMMETT,
Thank you for taking the time to contact us.
I'm sorry to hear that you have been experiencing some issues with your deposit. Unfortunately, due to GDPR I am unable to access any of your account information from here as this is a public forum. Nonetheless, if you have been informed that the payment provider is looking into your issue, I can assure you that you will be updated however, there can be delays when awaiting updates from provides.
For an update of progress on your case, I would kindly advise to contact our Customer Support Department who will be able to check for a status update.
Thank you and have a great day!
Thank you for taking the time to contact us.
I'm sorry to hear that you have been experiencing some issues with your deposit. Unfortunately, due to GDPR I am unable to access any of your account information from here as this is a public forum. Nonetheless, if you have been informed that the payment provider is looking into your issue, I can assure you that you will be updated however, there can be delays when awaiting updates from provides.
For an update of progress on your case, I would kindly advise to contact our Customer Support Department who will be able to check for a status update.
Thank you and have a great day!
LeoVegas Casino Complaint Stats
Resolved
148 / 162
Avg. Amount
$5,908
Avg. Complaint Duration
10 days
Avg. Response Time
2 days
LeoVegas Casino Complaint Summary
Most user complaints about this operator fall under the Payment category.
So far, 105 out of 113 complaints in this category have been resolved.
This operator's average complaint duration is 10 days, while the average duration across all operators is 8 days.
Screenshot