Ag Awards
Notifications
Login
en

Slots Jackpot Casino - I cant deposit

RESOLVED
Complaint Info
Disputed casino Slots Jackpot Casino
Reason Software glitch
Posted on March 2, 2015

hello, I'm having problems with deposits because as shown in the image will not let me make deposits since the limit is 0-0, already tried to talk the char told me they were going to solve the problem and nothing, now or answer me chat, since I sent email to my problem also not got answers. to my regret I was forced to come solve the problem publicly, attached is a picture

Posted on February 27, 2015

Hi there,

We've looked into the matter and your ability to deposit should work fine now. Please make your first deposit in order to withdraw the winnings of your free chip, according to the terms laid out for free chip bonuses.

Yours,

Casino Support

Sign up for +100 No Deposit Spins!

This offer is not applicable to residents of Great Britain.

By subscribing you are certifying that you have reviewed and accepted our updated Privacy and Cookie Policy