Mark all as read

Settings

Notifications
Casino Complaints

Withdrawal held without justification for over 6 days


5 months ago
I am submitting this complaint regarding an unreasonable delay in processing my withdrawal on Gamdom.

I created my account and deposited funds in good faith. Shortly after, I requested a withdrawal. However, my withdrawal was immediately placed on hold, and it has now been over 6 days without resolution.

During this period, I have contacted Gamdom support daily. Unfortunately, I have only received generic responses such as “this process can take 24 hours to a few days” and later “it should be resolved within a couple of days.” Despite these assurances, no concrete timeline has been provided, and the stated timeframes have already been exceeded.

Additionally, I have not been given:

Any specific reason for why my withdrawal has been placed on hold
Any details about what verification or review process is pending
Any clear or final timeline for when my funds will be released

The responses I receive repeatedly mention a high volume of cases and internal ticket reviews, which does not justify withholding my funds without transparency or a defined resolution timeframe.

This situation is highly concerning, especially since:

The issue began immediately after account creation
There has been no communication of any rule violation or required action from my side
My funds are being held without explanation

I have fully cooperated and reached out multiple times, but the lack of accountability and clarity from the casino is unacceptable.

I respectfully request:

Immediate processing and release of my withdrawal
A clear explanation for the delay
Assurance that such delays will not occur without proper communication in the future

I am simply requesting access to my own deposited funds, and I expect this matter to be resolved promptly and fairly.
Disputed Casino Gamdom Casino
Amount ₹9938.04

Discussion

User name

Dear all,

As apparent from the submitter's latest post, the AskGamblers Complaint Team is pleased to announce the case has been resolved and closed.

We thank both parties for their assistance during the complaint process.

User name loyalty-level-2
Thank you, my issue is resolved
User name
Hi,

Thank you for your patience while our team reviewed your account.

We can confirm that your account restrictions have been lifted and you have since successfully withdrawn your available balance.

To provide some context, your account was subject to additional review due to details that raised potential concerns regarding our Terms of Service, particularly the following:

10. CONSEQUENCES OF BREACH

We aim to provide a fair and safe environment for all users. Where we believe that these T&Cs have not been followed, and/or where there are reasonable grounds to investigate an account, we may take certain actions to ensure compliance and protect the integrity of the platform. During this investigation, the user may be asked to provide further information or documents. Account balances remain securely stored unless a legal or regulatory reason requires us to act differently.

Due to the volume of cases received, some reviews took longer than we would have liked, and yours was unfortunately one of them. We understand that waiting is never ideal, but we are happy to confirm that the matter has been fully and positively resolved on our end.

Should anything else be needed, we are always happy to assist.

Gamdom Support Team
User name

Dear all,

This complaint has been reopened as per Gamdom Casino request and the AskGamblers Complaint Team would like to give it one more try and help both parties involved into the dispute reach a satisfactory resolution.

Gamdom Casino Complaint Stats

Resolved 12 / 14
Avg. Amount $102,553
Avg. Complaint Duration 6 days
Avg. Response Time 2 days

Gamdom Casino Complaint Summary

Most user complaints about this operator fall under the Payment category.
So far, 7 out of 9 complaints in this category have been resolved.
This operator's average complaint duration is 6 days, while the average duration across all operators is 8 days.

Gamdom Casino Complaints

See all complaints for this casino
Permanently closed my account and confiscated USD 6598 without identifying any specific breach
I am submitting a complaint regarding Gamdom's permanent closure of my account and confiscation of my remaining balance of USD 6,598.48.
My account was restricted on September 30, 2026. At Gamdom's request I completed KYC successfully, including Level 1 and Level 2 verification.
Following their review, Gamdom permanently banned my account and confiscated the entire remaining balance.
When I asked for an explanation, Gamdom initially stated only that I had violated its Terms of Service. A support representative subsequently alleged that the funds had been obtained through “fraudulent activity”, but Gamdom has refused to identify:
- the specific conduct considered fraudulent;
- the exact clause of its Terms allegedly breached;
- which bets or transactions allegedly violated the Terms;
- any evidence supporting the allegation;
- or how the confiscated amount of USD 6,598.48 represents any alleged damage or loss.
My account history is fully documented:
Deposit: USD 7,998.48
Settled sports bet profits: USD 6,560 + USD 2,204 + USD 600
Confirmed withdrawals: USD 7,560 + USD 3,204
Remaining balance: USD 6,598.48
I submitted a formal complaint directly to Gamdom. Their response simply stated that the decision was “final”, again without identifying any specific clause, conduct or evidence.
I am not requesting that Gamdom reopen my account. They are free to permanently close it.
I am asking Gamdom either:
1. Return the confiscated USD 6,598.48; or
2. Provide AskGamblers with the specific contractual provision, factual evidence and calculation that justify confiscating the entire balance.
I can provide screenshots showing the deposit, withdrawals, settled bets, completed KYC, confiscation notice, allegation of fraudulent activity and Gamdom's final response.
Chart Pointer
76h left
$6,598
Prolonged KYC verification and withheld deposit
Hello,

I would like to file a complaint regarding my GAMDOM account, Drazz3r, and the extremely prolonged verification process.

I played on GAMDOM for approximately two weeks, with an overall result of around -$1,000. The issue started after I made a deposit and had a short casino session. Shortly afterwards, my account was placed under “standard verification.”

I was not requesting any winnings. I simply asked GAMDOM to return my own deposited funds. However, they refused and required me to complete the verification process.

I promptly provided every document requested. I first submitted my passport, then, on September 23, a bank statement clearly showing my residential address and financial activity. GAMDOM subsequently requested additional proof of address in the form of a utility bill, which I also provided.

According to GAMDOM, standard verification takes 24 hours, or up to 7 days in some cases. However, my verification has now been ongoing for more than two weeks.

During this time, support repeatedly told me that the verification was at the “final stage” and taking longer than expected. They can now provide no estimated timeframe for completion.

Most importantly, GAMDOM is withholding not only any potential winnings, but also my original deposit, despite the fact that I have fully complied with all verification requirements.

I understand the need for KYC/AML procedures and am willing to cooperate. However, I find it unacceptable that there is still no clear explanation or timeframe after all requested documents have been provided.

I ask AskGamblers to help obtain clear answers from GAMDOM:

Why has the verification taken more than two weeks?

Are any additional documents required from me?

What exactly is preventing GAMDOM from completing the verification?

Why is GAMDOM refusing to return my original deposit?

When can I expect my funds to be returned?

I am not demanding payment of any disputed winnings. I simply want my own deposited funds returned and a clear explanation of the situation.

Thank you for your assistance.
Status solved Resolved
$1,000
Confiscated my 786 USDT deposit after closing my account

Hello,


On July 14, 2025, I registered with Gamdom and deposited 786 USDT.


The next day, I placed a sports bet. After placing the bet, I claimed Instant Rakeback and received approximately 4.68 USDT.


Shortly afterwards, Gamdom cancelled the bet and returned the stake to my balance. My balance was then 790.68 USDT. A few minutes later, my account was permanently closed and all funds were confiscated.


I have a screenshot showing the 790.68 USDT balance shortly before the account was closed.


When I contacted Gamdom, they told me that my account had been permanently closed due to a “serious violation” of their Terms of Service and that the remaining funds had been confiscated. They did not explain what exactly I had done wrong.


I later posted a public review online. Gamdom replied on March 24, 2026 and said that “funds used for gameplay are non-refundable


However, I am not asking for money that I gambled and lost. Gamdom cancelled the bet themselves and returned the stake to my balance before closing the account and confiscating the funds.


I am also not asking for the approximately 4.68 USDT Instant Rakeback related to the cancelled bet. I only want my original 786 USDT deposit returned.


I have no problem with Gamdom closing my account if they no longer want me as a customer. My complaint is about them keeping my deposited money after the bet had already been cancelled.


I am asking Gamdom to return my 786 USDT deposit.


Regards,

Status solved Resolved
$786
confiscated 2595 usd of legitimate winnings after 1 month of investigation

Hello. I am writing to file an official complaint against Gamdom Casino regarding the unfair confiscation of my legitimate winnings.

Case Details:


1. Deposit: I registered on the website and made an initial deposit of $632.69 USDT.


2. The Lock & Verification: After my balance increased, my withdrawal functionality was suddenly locked, and the support team requested identity verification. I immediately provided my real documents, and my KYC Level 1 and Level 2 statuses were successfully approved and marked as "Completed".


3. Gameplay During Investigation: The support team told me that my account was under investigation and I had to wait. However, my ability to play was NOT restricted. For nearly a month, while the investigation was ongoing, I continued to actively play various games (Roulette, Dice, and Sports Betting).


4. Massive Activity: In total, I completed 20,998 games (bets) and generated a huge wager of $26,796.68, which is fully visible in my account statistics. The casino willingly allowed me to risk my balance for weeks during their own review process.


5. The Confiscation: Recently, while I was right in the middle of active gameplay and placing another bet, the casino suddenly intercepted my session. They notified me that my funds were being confiscated due to alleged "abusive behavior". They seized my entire net profit of $2,595.79 USDT, leaving only my initial deposit of $632.69 on the account (which they subsequently allowed me to withdraw).


My Position:

I have played almost 21,000 rounds on their platform. It is completely unfair and hypocritical for a casino to keep betting options open, allow a user to generate thousands of bets during an "investigation," and then selectively choose to confiscate the balance only because the user ended up winning. If I had lost my balance during this month, the casino would have happily kept my money.


Gamdom has seized my winnings without presenting any concrete evidence of "abusive behavior". I request the arbitration team to oblige Gamdom Casino to provide full evidence of the alleged violation or fully restore my confiscated profit of $2,595.79 USDT.


Evidence:

I have attached screenshots of my completed KYC status, my platform statistics showing 20,998 games played, and a screen recording showing the locked account state right at the moment of the sudden confiscation (https://www.youtube.com/watch?v=gxYou4dXUGo).

Status solved Resolved
$633