Ag Awards
Login
You are about to go to the Italian version of AskGamblers
Kindly note that some features such as complaint service and forum are currently available only on the international version.
You are about to go to the German version of AskGamblers
Kindly note that some features such as complaint service and forum are currently available only on the international version.

Planet 7 Casino - Delayed $2,500 Payment & Unethical Tactics

RESOLVED
Posted on May 2, 2018.

I made a withdrawal request for $2,500 and then sent in all verification documents. After 5 business days I received a response that said I needed to send in a new credit card document that was hand signed.

I followed instruction and sent it in however I started receiving responses from my email server that the emails I sent were being blocked and couldn't go through. I had to contact the customer service to tell them my email was being blocked on their end so I couldn't send in the documents needed.

This was verified by gmail and I ended up speaking to a manager who told me to send them from another email address. So I did and then she told me I needed to send another utility bill, why I do not know. I sent the same one I did the first time and then she said everything was verified.

After all of this I do not know what is going on with my $2,500 bitcoin withdrawal. I haven't been contacted by the payment department and the customer service told me it is being handled by a third party so I just have to wait. I feel like after all of this Planet7Casino should expedite my withdrawal and keep me updated on what is going on.

Blocking my email so I couldn't send the verification....just so shady.

Posted on May 5, 2018.

Hi Austin--

I'm very sorry for the difficulties you've experienced with this.

I've reviewed your account and I see your payment was issued to your wallet, Thursday: 5/3 Paid $2362 (0.25653111) Bitcoin for transaction #101896638.

As you can see there is a bit of a shortfall on your net withdrawal. This is because you used a bonus (JACKPOTHUNTER (1 of 999) $137)--all of our bonuses are non-withdrawable and as such, removed from your withdrawal amount.

I wish you all the best,

Tawni

AskGamblers
Posted on May 7, 2018.

Dear @aesoprockin,

Please make sure to update your issue in a timely manner and let the AskGamblers Complaints Team know if you got the payment. Keep in mind that in case you fail to respond within the given time frame we will consider your issue as resolved and your complaint will be closed accordingly.

Thank you for your cooperation.

By subscribing you are certifying that you are over the age of 18.

Sign up for +350 No Deposit Spins!

This offer is not applicable to residents of Great Britain.

By subscribing you are certifying that you have reviewed and accepted our updated Privacy and Cookie Policy

Try your luck with top-rated casinos on the market!

You have been inactive for 90 seconds