Ag Awards
Notifications
Login
en

CrazePlay Casino - Withdrawal of €950 still pending after 1 week

RESOLVED
Complaint Info
Disputed casino CrazePlay Casino
Reason Delayed payment
Amount € 950
Posted on October 9, 2019

I made a withdraw at 30.09.2019. The casino said 48 hour for withdraw. After 3 days the live chat said 2 - 4 business day. Now after 1 week the withdraw is still pending.

The 1. withdraw in September was very fast. Why is it now so long? The account is verified.

The live chat said every day that he gives the Information to the department.

Posted on October 9, 2019

Hello mumpel881,

I have looked into your case.

Apologies for the slight delay this time but we had some slight glitches with your payment provider of which should now be fixed.
In fact your withdrawal was processed yesterday 08.10.2019 at 11:03

Did you check your account?

Regards,
Richard

AskGamblers
Posted on October 9, 2019

Dear @mumpel881,

Please confirm if the issue has been resolved. Be in aware in case you fail to respond within the given time frame we will consider your issue as resolved and your complaint will be closed accordingly. Please keep in mind that as per the AGCCS terms providing updates in a timely manner is a must.

Thank you for your cooperation.

Posted on October 9, 2019

After I contact the live support 10 times, then the withdraw will done. I get now my money. Thanks.

Posted on October 9, 2019

Hello mumpel881,

Glad you got your winnings... you were always going to get them like the first withdrawal you made, so no doubt about that :)
As explained earlier, the slight technical issue was the main reason, so on behalf of CrazePlay I apologies about that.

Enjoy your winnings! :)

Regards,
Richard

AskGamblers
Posted on October 9, 2019

Based on submitter's last post AskGamblers Complaints Team consider this case as Resolved and it is officially closed now.

Thank you all for your cooperation.

By subscribing you are certifying that you are over the age of 18.

Sign up for +100 No Deposit Spins!

This offer is not applicable to residents of Great Britain.

By subscribing you are certifying that you have reviewed and accepted our updated Privacy and Cookie Policy