Ag Awards
Notifications
Login
en

Clup Player Casino - Need help getting paid

RESOLVED
Complaint Info
Disputed casino Club Player Casino
Reason Delayed payment
Amount $ 500
Posted on February 13, 2020

Good Evening,


I am having trouble getting paid by Club Player. It has been going on for over a year. I have been on chat several times with them. Most of the time I was told that they would escalate my payment or to send in my paperwork, which i did more than once. I have gone back in my account history all the way til 6/1/18 and I don't see any problems.I'm very confused with this, and I hope that you can help me. Here is some information that might help you.


10/4/18 won $4511

11/12/18 I requested a wire

11/16/18 it was denied

11/27/18 i played more and my new balance was $5711

1/10/19 requested a wire $2500

1/23/19 wire was denied

2/15/19 requested a $2500 wire

3/25/19 requested $2500 wire

4/29/19 went on chat told to send paperwork(which I did)

7/3/19 sent paperwork again after being told to

7/23/19 requested final $400 balance

9/12/19 account history said manager withdrawal approved$4500

9/12/19 account history said manager withdrawal requested $4500

9/12/19 account history said wire transfer declined $2500

9/12/19 account history said wire transfer declined $2500

9/12/19 account history said wire transfer approved $500

10/13/19 I got a wire to my bank in the amount of $462.50


If you could help me get this sorted out and get paid I would really appreciate it.


Thanks,

Colleen <last name removed>

colleenspins

AskGamblers
Posted on February 13, 2020

Dear @colleenspins,

Please make sure to update your complaint accordingly and clarify the total amount of the disputed withdrawal request/s.

Thanks for cooperating the AskGamblers Complaints Team.

Posted on February 17, 2020

Hi Colleen--

I'm very sorry for the frustration you've been having with this.

I've reviewed your account and everything is accurate. You built your funds using your Monthly Cashback:

1/11/2018 1:04:28 PM 49525762 Monthly VIP Insurance Deposit - Transaction approved RDM-20­180­111­130­427993 $500.00

https:­//w­ww.c­lu­bpl­aye­rca­sin­o.c­om/­ter­ms-­and­-co­ndi­tions/

MONTHLY CASHBACK (FOR VIP PLAYERS ONLY)

4. Unless specifically stated otherwise, the Monthly Cashback bonus comes with 1 time maximum allowed withdrawal (minimum $100).

--

As you can see, you received a $500 Monthly Cashback, which would only allow for a $500 maximum withdrawal.

I hope this clears this up for you.

All the best,

Tawni

AskGamblers
Posted on February 18, 2020

Dear @colleenspins,

Please confirm if the issue has been resolved. Be in aware in case you fail to respond within the given time frame we will consider your issue as resolved and your complaint will be closed accordingly. Please keep in mind that as per the AGCCS terms providing updates in a timely manner is a must.

Thank you for your cooperation.

Sign up for +100 No Deposit Spins!

This offer is not applicable to residents of Great Britain.

By subscribing you are certifying that you have reviewed and accepted our updated Privacy and Cookie Policy