Ag Awards
Notifications
Login
en

Club Player Casino - Delayed payments totaling almost 16 000

RESOLVED
Jujube Canada
Posted on November 20, 2019

Hello,
I have withdrawals approved, October 25, $ 1,131.00 and November 6, $ 1,479.00 = $ 2,610.00
I have pending withdrawals totaling $ 13,409.00

I did not receive anything

I sent all the requested documents and they were approved, my account was updated, I sent my bank details for bank transfer, I chatted several times, they asked me again for my banking information, ask to wait.
As you can see, English is not my native language, so it's harder for me, so it takes me a long time to write using Google translation. I play at the casino to relax, I work more than 50 hours a week, I'm bored of having to make follow up again and again to get my money, I would like to do other things in my spare time.

I like their casino, the games are very pleasant and they have nice promotions, but is it still difficult to get paid?

Your help would be greatly appreciated,
Regards,
Julie

Jujube Canada
Posted on November 21, 2019

Hi AskGamblers, it's done.

Have a good day!

AskGamblers
Posted on November 21, 2019

Based on submitter's last post AskGamblers Complaints Team consider this case as Resolved and it is officially closed now.

Thank you all for your cooperation.

AskGamblers
Posted on November 22, 2019

This complaint has been reopened as per submitter's request and AskGamblers Complaints Team would like to give it one more try and help both parties involved into the dispute reaching to a satisfactory resolution.

Posted on November 26, 2019

Hi Julie--

I'm on my way to the office right now--I'm popping in just to make sure this doesn't expire before I get in.

As soon as I'm in, I'll check on your account and come right back to you.

Tawni

Jujube Canada
Posted on November 26, 2019

Ok thank you,

Julie

Posted on November 30, 2019

Hi Julie--

I've received notice from our Fraud Department regarding this account as well as your other accounts across our network. You have opened multiple accounts in several casinos in our network, which is strictly against our terms and conditions. Further, this was done in an attempt to defraud our casinos (I will share this information with AskGamblers management).

Just to be clear, here are the terms you have violated:

General Terms & Conditions for Membership

5. Only one real account per Player is permitted. Multiple accounts will be closed. Players who register multiple accounts (including accounts with different personal details) will not be eligible to receive any winnings, and all withdrawals will be cancelled.

12. The Casino reserves the right to cancel your account for any reason whatsoever at any time without notice to you. Any balance in your account at the time of such cancellation may be credited to you, however, the Casino reserves the right, in its unfettered discretion, to void any winnings and confiscate any balance in your casino account in any circumstances including:
a. If there is evidence to suggest that you have more than one active account for the Casino;

Your winnings have been voided and your accounts have been closed.

I'll be sending the necessary evidence to AskGamblers management as proof what I've stated is accurate.

Tawni

AskGamblers
Posted on November 30, 2019

Dear Club Player Casino,

AskGamblers Complaints Team is kindly asking you to provide evidence/s where it is clearly visible that the player registered more then one account.

Upon AskGamblers Complaints Terms we consider all evidence strictly confidential and won't be publicly displayed or sent to the third party. Please send required information directly to suppor­­[email protected]­a­s­kg­­amb­­le­r­s.com.

Thank you for your cooperation.

Jujube Canada
Posted on December 2, 2019

Hi Tawni, hope you have a good weekend,

Here is my answer to your last note,

I quote you:
You have opened multiple accounts in several casinos in our network, which is strictly against our terms and conditions.
- I registered on your casino and since then I have received several Email to register on several casinos. If it's casinos in your network and if it's forbidden, why do you instigate your customers to do it?

I quote you:
Further, this was done in an attempt to defraud our casinos.
- This is a very serious accusation.

Just to be clear,
Your terms and conditions do not talk about your Casino network or group.
On Club Players terms and conditions, it is indicated (Club Players).
By the way, what is the name of your Casino group?

I quote you:
Your winnings have been voided and your accounts have been closed.
- Yes my winnings have been voided but my account have not been closed
To prove it to you, on November 28th, I made three deposits. and on December 1st, while I'm writing you this note, I traded for $ 70 of comp points. Do not be worried, I did not play that money, the $ 70 is intact.

I'll be sending the necessary evidence to AskGamblers management as proof what I've stated is accurate.

Kind regards

Julie,

Posted on December 3, 2019

Hi Julie--

I'm not going to get too deep in this, but you have more than one account with Club Player. You have at least three accounts with Silver Oak...at least six with Dreams...at least six with Palace of Chance...and the list goes on and on.

Yes, making the accusation of fraud is serious and I would not do so without substantial proof, which I have forwarded to AskGamblers.

I have no idea why this account was left open, but I will make certain this is closed.

There is nothing further to discuss on this matter.

Tawni

AskGamblers
Posted on December 3, 2019

AskGamblers Complaints Team has been provided with enough information and evidence on behalf Club Player Casino management in regards of this complaint to confirm and justify the casino actions.

Based on the above, AskGamblers Complaints Team consider this case as Resolved and it is now officially closed. In case of a disagreement with our decision we remind player that further assistance on this matter could be requested from the relevant regulatory body.

By subscribing you are certifying that you are over the age of 18.

Sign up for +130 No Deposit Spins!

This offer is not applicable to residents of Great Britain.

By subscribing you are certifying that you have reviewed and accepted our updated Privacy and Cookie Policy