Mark all as read

Settings

Notifications
Casino Complaints

Delayed $700 payment


Hi. I Won $700 before Thanksgiving. Immediately when I clicked withdraw I was offered "express payout" and I filled out all of the info as the prompts came up, most of them prefilled with the required info. I though "that was a breeze" after all I did give them my money and now I was going to get some winnings. Time passed and I heard nothing. So I contacted them and "no record of documents" so "please send them to docume­nts­@ca­pta­inj­ack­cas­ino". I did that. Still, I heard nothing. Oh, you should have sent them to support@captainjack or help @ Captain Jack or oh we have had a very heavy load of winners or can you send them in again? Or our boss will call you.. Or we still need this or that. I have never gotten my payout but I have gotten a slew of excuses . This sounds like it happens quite often at Captain Jack. I have a plan to contact authorities bevause thwy are taking cold hard cash but not paying out. So can younhelp me? I have sent in my personal info 5 yes FIVE times and I have no payment. Otherwise is there a way I cam get the general managers
Name? I am really bummed because this has soured me from playing for fear I will not get paid. Their service us really quite horrible. Who runs a biz like this?
Disputed Casino Captain Jack Casino
Amount $640

Discussion

User name

Dear @Carstylori2,

Please make sure to update your issue in a timely manner and let the AskGamblers Complaints Team know if you got the payment. Please be in aware in case you fail to respond within the given time frame we will consider your issue as resolved and your complaint will be closed accordingly.

Thank you for your cooperation.

User name
Hi Lori--

I apologize for not getting to this sooner...

I've checked your account and I see your payment was already sent to our processor: 1/16 Paid $627.50 + $12.50 Service Fee for transaction #33496361. By now, you should have found the funds in your account.

Can you please confirm?

Much appreciated,

Tawni
User name

This complaint has been reopened as per Captain Jack Casino request and AskGamblers Complaints Team would like to give it one more try and help both parties involved into the dispute reaching to a satisfactory resolution.

Captain Jack Casino Complaint Stats

Resolved 216 / 224
Avg. Amount $3,421
Avg. Complaint Duration 16 days
Avg. Response Time 3 days

Captain Jack Casino Complaint Summary

Most user complaints about this operator fall under the Payment category.
So far, 214 out of 221 complaints in this category have been resolved.
This operator's average complaint duration is 16 days, while the average duration across all operators is 8 days.

Captain Jack Casino Complaints

See all complaints for this casino
Withdrawal blocked after bank rejection with no alternative payment method

I am requesting assistance with an unresolved withdrawal of approximately $2,500 from Captain Jack Casino.

My account currently shows a Withdrawable Balance of $2,500.19, with a Bonus Balance of $0.00 and a Playthrough Balance of $0.00.

I provided Captain Jack with the requested identification, proof of address, banking information, and bank statements. My account ending in 7034 is my only bank account. I was initially asked to provide a bank statement showing sufficient transaction activity, and I subsequently provided an August statement that met the transaction requirements communicated to me.

Captain Jack later informed me that my account ending in 7034 could not be used for the withdrawal. When I asked for the reason, I was told that the Finance Department was unable to provide any further details and that I needed to provide an alternative bank account.

I explained that I do not have another bank account. I was then told that I would need to open a new bank account and establish account history and transaction activity before it could be considered. A representative later confirmed that obtaining a new bank account was the only available option.

I also asked about receiving my withdrawal by check because Check appeared as an available withdrawal method in my cashier. However, Captain Jack support informed me that Check was not actually available and that alternative wire details were required.

I filed a formal complaint with Captain Jack Casino on August 19, 2026 (Case #155855027). More than 30 days passed without a substantive resolution.

Captain Jack subsequently directed me to the Central Dispute System (CDS) for dispute escalation and provided me with the CDS website. However, when I accessed the exact link provided by Captain Jack, it returned a 403 Forbidden / Access Denied error. When I requested another way to contact CDS, Captain Jack support confirmed that they did not have a separate CDS email address or alternative contact method and that the CDS link was the only access point available.

Captain Jack later stated that $160 would be deducted as a non-cashable match bonus. However, the bonus had already been used during play before I accumulated my current withdrawable balance. My account now shows $2,500.19 as withdrawable, $0.00 bonus balance, and $0.00 playthrough balance.

I have cooperated with the verification and banking requests, but I still have no functioning withdrawal method. I am asking AskGamblers for assistance in obtaining a workable withdrawal method for my $2,500.19 withdrawable balance and clarification from Captain Jack regarding the proposed $160 deduction.

Chart Pointer
51h left
$2,500