What's new

  • What's new
  • Notifications
Search
Search for over 1000 casinos, slots, bonuses

Notifications
failed to load.

Reload

You don't
have any
notifications.

Reload
View all

Notifications
failed to load.

Reload

You don't
have any
notifications.

Reload
View all

Rich Casino - Unfairly cancelling withdrawal requests at their will

RESOLVED
Complaint Info
Disputed casino Rich Casino
Reason Delayed payment
Amount $ 3000
Posted on May 15, 2018

They have cancelled my withdraw requests 3 times. My verification has been approved. On May 10 I withdrew 2000 dollars it was cancelled bu then. May 13 I withdrew 3000 it was cancelled by them. My account balance now says 3000 dollars? I emailed they sent answered me back bu saying we are sorry you have decided to close your account? I didnt want to close my account or state that in any way at all. It seems as though they just dont want to pay. I have met all requirements for verification. This is also cash balance not a bonus balance

Posted on May 15, 2018

Hello,

Thank you for contacting us in regards to this matter.

Please note that we have reviewed your account and found that it is up and running, fully enabled and that your first payout request has been approved.

This means that the 2000 CAD request has already been sent your way, while the second has been declined due to the fact that as per our Terms and Conditions you are able to make one payout per week.

The amount that has been declined has been added to your cash balance, so you can either put it into play or make a new payout request that will be reviewed by our Accounting team next week.

In the meantime, we are at your full disposal should you need help with anything at all.

Kind regards,
The Rich Casino team

Posted on May 16, 2018

Hello thank you for your help and thanks rich casino and sorry for the confusion. I received my winnings today.

AskGamblers
Posted on May 16, 2018

Based on submitter's last post AskGamblers Complaints Team consider this case as Resolved and it is officially closed now.

Thank you all for your cooperation.

Rich Casino Complaints

  • 77 of 77 resolved
  • 1 day avg response
  • 1 week avg complaint life
  • 2,976 USD avg amount

Have trouble with Rich Casino?

Sign up for +100 No Deposit Spins!

This offer is not applicable to residents of Great Britain.

By subscribing you are certifying that you have reviewed and accepted our updated Privacy and Cookie Policy