Casino Complaints

Responsible Gambling limit didn't trigger, allowing a loss of almost €3,000


7 years ago

Between March 7th and 14th, I have set three responsible gamble limit with the Campeonbet casino. Im talking about daily loss limit (or bet limit) which can only be set via live support at this particular casino.

The live chat service, 3 different operators had set the limits for me three times, during these 7 days, confirmed on the chat. The first limit was 400 Euro, 2nd was 300 Euro and the 3rd and final one was set to 200 Euro.

Despite setting the safety limit, on March 15th, I have lost almost 3000 Euro during a 5-minutes rush. While contacting the support, the operator was confused and took a long time to confirm that the previous bet limits were probably not "saved". He asked me to send email to support and ask for further clarifications.

Campeonbet has not yet replied my Email from 15th of March and didn't take any responsibility for not pulling the safety trigger during the massive loss.

I will send the chat transcript of 15th of March to Askgabmler team per email. I have requested campeonbet to provide me with chat transcripts between 7-14th of March which shall show clearly that the bet limits was set three times and was confirmed by the operator. Unfortunately, Campeonbet didnt reply my emails.

It is also apparent that Campeonbet didnt approve my winnings before a dealy of 3-4 days which prompted me to use the safety guard, so that I dont lose everything. I have opened a forum discussion on the slow withdrawal process on the forum earlier (https­://­www.as­kga­mbl­ers.co­m/f­oru­m/t­opi­c/9­246­-ca­mpe­onb­et-­wit­hdr­awa­l-i­ssue)

We have two issues here:

1. Campeonbet must return my losses deducting the 200 Euro loss limit.

2. At the same time, the gambling body must check why the casino didn't trigger its gambling limits.

Disputed Casino Campeonbet Casino
Reason Other

Discussion

User name

AskGamblers Complaints Team has been provided with enough information and evidence on behalf Campeonbet Casino management in regards of this complaint to confirm and justify the casino actions.

Based on the above, AskGamblers Complaints Team consider this case as Resolved and it is now officially closed. In case of a disagreement with our decision we remind player that further assistance on this matter could be requested from the relevant regulatory body.

User name
Dear customer,

We would like to give you a thorough explanation regarding this case.

You requested a daily loss limit on 10/03, 23:16 CET and customer support agent updated your bet limit on Sportsbook. After that change you continued playing. From the moment you requested the limit, you placed a much higher amount of bets increasing your balance. Please bear in mind that when you played a lot more than the limit you selected and your balance was increased but you never complained about it.

You continued placing bets increasing your balance asking also for withdrawals. From 10/03 until 10/04, you requested 11 different withdrawals. At the same time in that period you made no deposits at all.

As a responsible gambling company, we have already approved your withdraw requests despite the fact that these amounts shouldn’t have been to your balance based on the limit you initially requested.

As a result, we strongly believe that this complaint should be marked as resolved since the customer based on the wrong comminication with our support agents won over than the one he claims he lost and his claimed losses incurred from winnings and not real money deposits since he has more withdraws than deposits.

Kind Regards,
Campeonbet Team
User name
Acknowledged.
User name
Dear customer and askgamblers team,

We would like to inorm you that we are doing further investigation on the whole activity from the first limit you requested and onwards.

Due to the fact that we are talking for over 10.000 bets we need some more time to conclude on the exact amounts in reference as well as all activity.

Please apologize for the delay.

Kind Regards,
Campeonbet Team

Campeonbet Casino Complaint Stats

Resolved 76 / 79
Avg. Amount $3,505
Avg. Complaint Duration 8 days
Avg. Response Time 2 days

Campeonbet Casino Complaint Summary

Most user complaints about this operator fall under the Payment category.
So far, 63 out of 64 complaints in this category have been resolved.
This operator's average complaint duration is 8 days, while the average duration across all operators is 8 days.

Campeonbet Casino Complaints

See all complaints for this casino
Withdrawal delay increases significantly after winning
I would like to file a complaint regarding CampeonBet’s withdrawal practices.

I am extremely disappointed with the way this casino operates. When you are depositing and losing money, everything works smoothly. However, once you achieve a significant win, the situation changes completely.

At first, withdrawals are processed within 2–3 days, which creates the impression of a reliable casino. But when you win a larger amount, withdrawals become limited to only $500 per transaction, and suddenly the processing times become longer and longer.

In my opinion, this creates an unfair situation where players are forced to wait weeks to receive money that rightfully belongs to them. It feels like a deliberate tactic designed to encourage players to reverse their withdrawals and gamble their winnings back. If that is not the intention, then the casino should explain why withdrawal times increase so dramatically after a large win.

I submitted a withdrawal request on May 25, and it still has not been processed. Every email I send receives the same generic response: “The delays are not handled by our department” or similar copy-and-paste answers. There is never a concrete explanation, never a timeframe, and never any accountability.

It is simply not reasonable that withdrawing $2,000 can take close to a month because players are restricted to $500 withdrawals while each request takes an excessive amount of time to process.

Let’s not forget that before winning, I had already deposited and lost money at this casino. The least a casino can do is pay its players promptly when they win, without creating constant obstacles and unnecessary stress.

I am not asking for special treatment. I am simply asking to receive my money in a fair and timely manner. Players deserve transparency, respect, and efficient payment processing. Unfortunately, my experience with CampeonBet has been the exact opposite.

I hope AskGamblers can assist in resolving this matter and encourage the casino to process my withdrawals without further delay
Status solved Resolved
$1,500
Limits not set
This complaint is regarding serious failures in the handling of my account, specifically concerning my request for account closure and the implementation of mandatory deposit limits.

On 23 October 2025, I explicitly requested that my account be closed and that a daily deposit limit of NOK 10 be applied to my account. I received written confirmation from the casinos representatives stating that my account had been closed. However, it later became evident that this was not the case, as I was still able to log in and access my account.

Despite sending multiple follow-up emails and repeatedly being assured that my account was closed, the issue persisted. Ultimately, I had to contact the customer support via live chat and demonstrate that I was still able to log in. Only then was my account finally closed.

When the self-exclusion period ended in January 2026, I discovered that no deposit limit had been applied to my account, despite my explicit request. Over the past few days, I have contacted the support team twice regarding this matter. On both occasions, I was informed that a deposit limit was in place, which is demonstrably incorrect.

Based on the assurances I received from your representatives—that my account was closed and that deposit limits had been applied—I continued to deposit funds. I therefore expect a full refund of all funds deposited after I was given these assurances.

In addition, I strongly urge the company to take serious and immediate steps to ensure that customer requests related to responsible gambling, account closures, and deposit limits are properly implemented and verified. I find it deeply concerning that such critical safeguards have repeatedly failed, despite clear communication from my side.

I have extensive documentation supporting my claims, including email correspondence and deposit history. I consider the handling of this matter both alarming and unacceptable, particularly given the importance of consumer protection and responsible gambling obligations.

I expect a written response addressing this complaint, including confirmation of the refund process and an explanation of how such failures will be prevented in the future.
Status solved Resolved