Ag Awards
Login
You are about to go to the Italian version of AskGamblers
Kindly note that some features such as complaint service and forum are currently available only on the international version.
You are about to go to the German version of AskGamblers
Kindly note that some features such as complaint service and forum are currently available only on the international version.

Silver Oak Casino - A month later still no payments

RESOLVED
jtomp15 United States
Posted on June 16, 2017.

This is the second time I have had to submit a complaint for silver oak for delayed payment. I gamble often with silver oak and well over $20,000 in the last couple of months. I like their games and like playing with them but my deposits come out instantly and it takes a long time to get paid. I am currently owed $9,800 and it has been a month now since withdrawals have been approved and no payment received. I would appreciate some help with this. Thanks, Josh

AskGamblers
Posted on June 19, 2017.

Dear Silver Oak Casino,

Please let us know if there's some update regarding this case.

Posted on June 23, 2017.

Hi Joshua--

I'm very sorry for the delays and frustration you've experienced with this.

I've reviewed your account and I do see your payment was sent off to be processed, earlier today. I do need to make you aware that the payment is in the amount of $3900, which was the sum total due to you--not $9800 as you're claiming. You'll see on those screenshots 'Manager Withdrawal'--what this means is that the withdrawals manager has removed the bonus funds. All bonuses are non-withdrawable.

You can find all this, here:

https:­//w­ww.s­il­ver­oak­cas­ino.co­m/t­erm­s-c­ond­itions/

Regarding your payment, I would expect you'll find the funds reflected in your account by mid-week, next week.

All the best,

Tawni

jtomp15 United States
Posted on June 23, 2017.

Yes the total of the withdrawals approved by manager with bonuses removed and regular withdrawals approved equal 9800.

jtomp15 United States
Posted on June 24, 2017.

A $3900 - fees withdrawal was received

AskGamblers
Posted on June 28, 2017.

Dear @Jtomp15,

Please confirm if the issue has been resolved. Keep in mind that in case you fail to respond within the given time frame we will consider your issue as resolved and your complaint will be closed accordingly.

Thank you for your cooperation.

jtomp15 United States
Posted on June 28, 2017.

After reading through I see they withdrew the bonus money as "manager withdrawals" and I received the winnings from this complaint so this issue is resolved from this complaint. Thanks for the help Ask Gamblers, and I hope there are no more issues Tawni moving forward with withdrawals. I will be continuing to use Silver Oak as my casino as long as payments can be received in a timely manner. Josh

AskGamblers
Posted on June 29, 2017.

Based on submitter's last post AskGamblers Complaints Team consider this case as Resolved and it is officially closed now.

Thank you all for your cooperation.

By subscribing you are certifying that you are over the age of 18.

Sign up for +350 No Deposit Spins!

This offer is not applicable to residents of Great Britain.

By subscribing you are certifying that you have reviewed and accepted our updated Privacy and Cookie Policy

Try your luck with top-rated casinos on the market!

You have been inactive for 90 seconds