Sportsbook Showdown - Vote for your favourite sportsbook!

Learn more
Casino Complaints

Withdrawal wires did not arrive on my bank account after 3 weeks


7 years ago
I have opened an account and after confirming with Customer Support that my account is functional and verified I made a deposit of 625 EUR. I did not accept any bonuses as I know that they are tied to big turnover amounts. After playing far more than the 625 EUR (required for a cashout request) I requested a cashout of 1.200 EUR on 03.06.2019 . They claim that they have wired it on 06.06.2019. Unfortunately on 06.06.2019 I made another deposit of 975 EUR and after playing a lot asked for a cashout of 2.227 EUR on 09.06.2019 which they claim to have wired on 12.06.2019. I waited a week, I contacted support, was told to wait another couple of days, contacted support again, was told accounting is looking into the case. A week passed, no answer, I contacted them again and was assured that they have sent the money. They sent me some sort of account statement from their bookkeeping that they say shows that the money has left their account. But that doesnt help me. I cannot verify if the money has left their account or if it was only planned, and more important only the sending bank can search for the money. I talked to my bank and got the information that I already knew: My bank cannot search for the money, only the sending bank can trace the money and there has been no effort from 888 to do so. I only hear: Please note that the money has been sent. Well, 3 full weeks have passed. From exeperience I know that a SEPA transfer with IBAN is on the account on the next day. So, where is my money? I do not have it and it is clear to me it will not come with the wires dated 06.06. and 12.06.2019. What I need 888 to do now actively and fast is to ask their bank to search for the money, only their bank can do that. The money must be somewhere and the sending bank should answer that question. Was it wired directly to my bank, or using an intermediate bank? Was it returned? Where is my money? It has to be somewhere. I want 888 to actively search for my 2 wires of 1.200 EUR and 2.227 EUR, to credit them back to my players account and to use Skrill as payment option as the IBAN wire (if it was wired) obviously didnt work. I for sure entered the correct IBAN (as I made Copy and Paste and I checked the IBAN again on the Screenshot statement that they have sent me). Unfortunately so far I made my complaint in german language, maybe using askgamblers.com help and englisch language will solve this very annoying issue. What can be worse than a Casino not sending you the money in case you make a winning?
Disputed Casino 888 Casino
Amount €3427

Discussion

User name

Dear @ticktaker,

The AskGamblers Complaint Team is kindly asking you to assist the 888 Casino team further and check the required bank reference numbers.

Please keep in mind that as per the AGCCS Terms and Guidelines which you accepted upon registering and using our complaints system, you are obliged to provide the necessary level of assistance and cooperation during the process, therefore please make sure to confirm by posting the public message if you have provided requested information.

Should you refuse sending the required verification paperwork, or fail to confirm, we will have no other choice but to reject the case and recommend you forwarding it to the relevant regulatory body.

Thanks for your cooperation.

User name
Hello,

Thank you for the opportunity to address your concerns.

The Transactions Department sent you an e-mail on 25/02/2022 in which they confirmed that the payments have been sent from our side and they have requested to contact your bank with the reference numbers for the transactions and ask them to check the payments.

If your bank confirms that the money have not been received, the Transactions Department asked for a letter from your bank officially confirming this.

We hope you understand that your concern about not receiving the payout needs to be officially confirmed by your bank. We would appreciate if you could request this from your bank and reply to the e-mail from the Transactions Department.

Thank you for your collaboration.

We remain available if you have any further queries

Sincerely,

888 Team
User name

Dear 888 Casino,

Please let us know if there are any updates regarding this ongoing complaint. Please note that, in case you fail to respond within the given timeframe, we will consider your case unresolved and it will be closed accordingly.

Thanks in advance for your cooperation.

User name
Hello,

Thank you for raising this.

Upon looking into your case we have noticed that you have first contacted us stating that you did not receive the following withdrawals:

The funds in question were processed and paid in our systems, however you have stated that this withdrawals were not received so our Transaction Department has contacted the Payment Centre.

As soon as we have received a resolution from our payment centre and they sent us proof of payment we have forwarded this to you.

Please note that it was explained in the e-mail sent that the payments could be in an inventory account at your bank and you were requested to provide this proof of payment from us to your bank so that they may assist you further.

Since you has not contacted us since we assumed that the payment was indeed received.

Following the reopening of this case we have recently contacted you and you have confirmed that this payment was not received.

We have reopened a case with our Transaction Department and we are currently waiting for a reply.

Sincerely,

888Casino

888 Casino Complaint Stats

Resolved 337 / 406
Avg. Amount $8,621
Avg. Complaint Duration 8 days
Avg. Response Time 2 days

888 Casino Complaint Summary

Most user complaints about this operator fall under the Payment category.
So far, 246 out of 302 complaints in this category have been resolved.
This operator's average complaint duration is 8 days, while the average duration across all operators is 8 days.
Withdrawal Stuck in Manual Review With No Estimated Timeframe
I am submitting this complaint regarding an outstanding C$9,000 withdrawal from 888casino, requested on October 1, 2026, via Interac e-Transfer.

My withdrawal confirmation ID is 988033366704.

As of October 8, my withdrawal remains in "Awaiting Process" status, with C$0 processed.

What I find particularly concerning is that I have successfully received several smaller withdrawals through the same payment method since requesting the C$9,000. These smaller withdrawals were processed quickly and without issue.

On October 5, I received a request from 888casino's Operations Team for additional verification, specifically a recent bank statement. I promptly submitted an official bank statement containing the requested information.

Since then, I have contacted customer support multiple times seeking an update. I have been informed that my withdrawal is undergoing manual review and has been escalated to the relevant department.

My primary concern is that 888casino cannot provide any estimated timeframe for how long this manual review will take or when I can expect my withdrawal to be processed.

Most recently, on October 7, customer support confirmed that the withdrawal had already been escalated but stated that they had no further updates regarding the outcome.

I fully understand and respect the need for identity verification and security procedures. I have cooperated with the documentation requests and am willing to provide any additional information reasonably required.

However, having C$9,000 pending with no indication of when the review will be completed is extremely frustrating, particularly when customer support cannot provide any meaningful information beyond advising me to wait.

I am requesting AskGamblers' assistance in obtaining a clear explanation of the delay, confirmation of whether any further verification is required, and a reasonable timeframe for completing the review and releasing my C$9,000 withdrawal.

Thank you for your assistance.
Status solved Resolved
$9,000
Endless documents uploaded since August 5th

Complaint #3366410


On august 5th after withdrawing $350 hours earlier I deposited some back on via E transfer. As this is the only way I ever fund my account.


After a run of good luck, I decided to cash out 10k of my winnings. I found it unusual that I did not receive my money within 30mins to 12 hours like every other time in the past.


After a few days of inquiring I was asked to provide a card that was so old and outdated that it no longer exists, then asked to provide bank statements for and account that is no longer open. I was then blocked from my account because I mentioned I wanted to pay some extra bills with the money.


After having my account restored, I reversed the 10k withdrawal like an idiot and lost almost half of it. Mangaed to turn revers withdrawal off, and request the remaining balance in a few withdrawals. Since then I have spent every day trying to get my money.


I have uploaded countless copies of any and all possible documents that can be useful, in many formats including all PDF's. My last upload being my bank wire instructions zoomed in, and highlighted arrows pointing to each of there listed information requirements. That was 5 or more days ago. Only silence since.


Any time I inquire I get the say copy and paste response check your email, it has been escalated to "whatever team" for Manuel review. You will hear back in 72. Hours. Or contact live chat. When I do that I get the same run around and 72hour timeline. Over and over again, I am embarrassed as I told people how awesome 888 was. I'll never say that again.


I just want my money and to be done with 888. I have never had this kind of issue with any other online casino. Don't play on 888


Status solved Resolved
$5,800
Blocked Withdrawals and Repeated Account Verification

Hello,


I would like to file a formal complaint regarding my withdrawals and the repeated verification requests on my 888 Casino account.


It has now been about one month since I started trying to withdraw my money. I have made several withdrawal requests, including $1,000, $1,800, $1,200, and eventually a $4,000 withdrawal.


Since the beginning, I have repeatedly been asked to verify my identity. I have provided all the requested documents multiple times, including my three most recent bank statements from National Bank of Canada in Montreal, my Quebec driver’s licence, and proof of address through a Hydro-Québec bill.


I have spoken with many different agents, probably between 15 and 20. Every time, I receive the exact same response: “Please send your three most recent bank statements and your ID.” I explain every time that I have already submitted these documents several times, but nobody seems able to give me a clear answer or permanently resolve the issue.


What is even more confusing is that three days ago, I received an email confirming that my verification had been successfully completed and that everything was in order.


However, the very next day, I received another message asking me to verify my identity again.


How is it possible for you to confirm that my account has been successfully verified and then ask me to complete the exact same verification again the next day?


Today, August 31, 2026, I am still in the same situation and have received no clear solution. This situation is causing me a great deal of stress and has become extremely frustrating.


I have fully cooperated with your team and provided every document requested. I am now asking for a supervisor or manager to personally review my case, because I do not want to keep receiving automated responses or repeating the same process with a different agent every day.


I simply want a clear answer: What is actually blocking my withdrawals, and when will I receive my money?


Please take this complaint seriously and provide me with a clear and concrete response.

Status unsolved Unresolved
$8,000