On 23.12.2018 i deposited 150€ and used their 100% deposit bonus which had 1x wager. I completed the bonus wager without playing any restricted games and end up with +500€ balance, withdrawing 350€ in the same night 23.12. and the bonus amount 150€ taken away. Checked that no bonuses was active. They requested documents by email which i sent to them successfully right away. On 27.12. they mailed me that my withdraw was declined and winnings taken away. I was told i broke bonus rules by playing restricted game "dead or alive" when bonus was active. I checked again my bethistory and there was no bets on that game before my withdraw so i asked evidence on their claim. They told i played 24.12. "dead or alive" (winning nothing) and therefore will not give anything back. After couple back and forth emails with screenshots by me they still refused to pay any winning back. On 6.1.2019 i felt powerless and have no choise than withdraw at least my orginal deposit back which was declined yet again! From live chat i was told i have not verified my account and not sent any document what so ever..??! I resent the same mail with documents which i had before and this time suprisingly live chat confirmed right away they received it this time... I got all the emails and screenshots safe. Luckily i was adviced to check askgamblers because many other people in our twitch community had also problems with this casino. So hope theres help here to get my deposit and winning finally.
AskGamblers
7 years ago
• Support Team
Dear @supermemor,
Please confirm if the issue has been resolved. Please be in aware in case you fail to respond within the given time frame we will consider your issue as resolved and your complaint will be closed accordingly.
Thank you for your cooperation.
Viggoslots Casino
7 years ago
• Representative
Hi,
It's unfortunate that you have been given misleading information from a source which you believe to be reliable, our welcome bonus does not have any wagering requirements thus you can not "complete the wager". Viggoslots have informed the affiliate and the banner has since been removed from their websites. Viggoslots can not answer for information posted on websites which we have no control of.
You have been informed via e-mail on the 7th of January that your account was verified.
The withdrawal you requested was processed at 19:15 today, this kind of transaction normally takes 1-3 business days for your bank to complete.
Best regards,
Viggoslots
It's unfortunate that you have been given misleading information from a source which you believe to be reliable, our welcome bonus does not have any wagering requirements thus you can not "complete the wager". Viggoslots have informed the affiliate and the banner has since been removed from their websites. Viggoslots can not answer for information posted on websites which we have no control of.
You have been informed via e-mail on the 7th of January that your account was verified.
The withdrawal you requested was processed at 19:15 today, this kind of transaction normally takes 1-3 business days for your bank to complete.
Best regards,
Viggoslots
supermemor
7 years ago
• Finland
Im confused, because i have not canceled the bonus. It was very clearly stated that the bonus amount will be removed at the time of withdraw after wager complete. I claimed this bonus via twitch streamer "Jarttu84" link who since have removed your banner because of so many complaints about your casino. I had bonus "active" status at start and it disapeared after playing the deposit+bonus amount. In this time i DOD NOT play your claimed forbidden games as bethistory will prove it. Im aslo still wondering where you lost the 25.12. sended documents and why you have not informed me that my account is verified until your replay above? Im fed up with your falsy excuses over 200€ and made the withdraw now of my orginal deposit and expect to get it soon please.
Viggoslots Casino
7 years ago
• Representative
Dear Markus,
First of we do not have any bonus that is 1x wager, the bonus which you have claimed is a wager free bonus and is considered final when you quit playing either by loss or processed withdrawal. Cancelling a bonus prior to this will remove any winnings from the bonus as per 12.15 in our terms and conditions.
I have looked over your case and can see that you were in violation of 12.17 which specifies the games that are strictly forbidden to play with an active bonus.
As you can see from the screenshot and as you have been informed via e-mail your last withdrawal request was declined as you had not provided the requested documents in time. Since this your documents and account have been verified, but there is no withdrawal request created for our financial department to process.
If you wish to withdraw your funds you can do so by logging in to your account at www.viggoslots.com and requesting a withdrawal via the cashier.
Best regards,
First of we do not have any bonus that is 1x wager, the bonus which you have claimed is a wager free bonus and is considered final when you quit playing either by loss or processed withdrawal. Cancelling a bonus prior to this will remove any winnings from the bonus as per 12.15 in our terms and conditions.
I have looked over your case and can see that you were in violation of 12.17 which specifies the games that are strictly forbidden to play with an active bonus.
As you can see from the screenshot and as you have been informed via e-mail your last withdrawal request was declined as you had not provided the requested documents in time. Since this your documents and account have been verified, but there is no withdrawal request created for our financial department to process.
If you wish to withdraw your funds you can do so by logging in to your account at www.viggoslots.com and requesting a withdrawal via the cashier.
Best regards,
Viggoslots Casino Complaint Stats
Resolved
63 / 70
Avg. Amount
$1,716
Avg. Complaint Duration
8 days
Avg. Response Time
2 days
Viggoslots Casino Complaint Summary
Most user complaints about this operator fall under the Payment category.
So far, 50 out of 55 complaints in this category have been resolved.
This operator's average complaint duration is 8 days, while the average duration across all operators is 8 days.
Screenshot