Mark all as read

Settings

Notifications
Casino Complaints

Withdrawal requests keep being rejected without any explanation


2 years ago
Hello,

I have problems with withdrawing my money from Megapari casino. Withdrawal requests keep being rejected without any explanation and I don't know what to do anymore..

I have tried a thousands of times and my withdrawal requests keep being rejected - at first its status is "accepted" and after only couple of minutes, my balance changes back to like it was before I requested to make a withdrawal..

I wrote to them - not only once but a hundred of times and they keep ignoring me or just repeating the same 2 or 3 short senseless states.

Heeelp me please.
Disputed Casino Megapari Casino
Amount ₹16932

Discussion

User name

Dear @harshjain1216,

The AskGamblers Complaint Team is kindly asking you to update your complaint in a timely manner and confirm if you consider the issue resolved. Please note that, in case you fail to respond within the given timeframe we will consider your case resolved and it will be closed accordingly.

Please keep in mind that as per the AGCCS Terms and Guidelines which you accepted upon registering and using our complaint system, you are obliged to provide the necessary level of assistance and cooperation during the process and providing updates in a timely manner is a must.

Thanks in advance for your cooperation.

User name
Dear harshjain1216,

We sincerely apologize for the delay in our response and for the lengthy verification process you have experienced. We appreciate your patience and the information you have provided.

Sometimes the verification process may take a little longer, but we want to assure you that this is necessary to ensure complete security on our platform.

I contacted our Security Department and was informed that the verification was successful.

Thank you for your understanding and cooperation.

Best regards,
MegaPari Team
User name loyalty-level-2
just let me know what the meaning of shortly is according to you, (i.e. 1day , 10 days, 1 month, 10 months, 1year ,etc) beacuse i have been waiting since 17++ days
User name
Dear harshjain1216,

We apologize for the extended wait during the verification process. I understand how frustrating this must be and appreciate your continued patience.

I have contacted our Security Department, and they have received your driver's license. It is currently under review. Please expect a resolution shortly.

Thank you for your understanding and cooperation.

Best regards,
MegaPari Team

Megapari Casino Complaint Stats

Resolved 87 / 87
Avg. Amount $1,858
Avg. Complaint Duration 8 days
Avg. Response Time 2 days

Megapari Casino Complaint Summary

Most user complaints about this operator fall under the Payment category.
So far, 67 out of 67 complaints in this category have been resolved.
This operator's average complaint duration is 8 days, while the average duration across all operators is 8 days.
Apostaconfiavel
COMPLAINT REFERRED BY AGCCS PARTNER Apostaconfiavel (252)

Megapari Casino Complaints

See all complaints for this casino
Verification prolonged for 12 days with repeated document requests
I am submitting this complaint regarding the prolonged verification process on my MegaPari account.

My verification has been ongoing for approximately 12 days. During this period, I have fully cooperated with every request from MegaPari’s Security Department and have provided all documents and photographs that I am able to provide.

So far, I have submitted:

My national ID card.

A selfie holding my ID while my MegaPari account was open and visible on my computer.

A utility bill and an official document confirming my residential address.

Proof and screenshots of my cryptocurrency transactions.

After this, I was asked to take another selfie holding my ID while my email correspondence with MegaPari’s support/security team was open and visible on my computer. I also provided this photograph exactly as requested.

The main issue is the way the verification process is being handled. Almost every request takes approximately 72 hours to receive a response. After waiting for this period, instead of the verification being completed, I am repeatedly asked for another document, another photograph, or another form of verification, and a new waiting period begins.

I fully understand the need for KYC and security checks, and I have not refused any reasonable verification request. However, after providing proof of my identity, address, account ownership, email access and cryptocurrency transactions, I do not believe it is reasonable for the process to continue indefinitely through new document requests every three days.

This verification process has now lasted approximately 12 days and has involved multiple different forms of identity and account verification.

I am asking MegaPari to either complete the verification of my account or clearly state all remaining requirements at once, instead of adding new requirements after each 72-hour waiting period.

I can provide screenshots of the emails, document requests, timestamps and correspondence with the Security Department as evidence of the entire verification timeline.

I would appreciate AskGamblers’ assistance in resolving this matter.
Status solved Resolved