Mark all as read

Settings

Notifications
Casino Complaints

Unnecessary documents for verification


2 years ago
Certainly! It's been an incredibly frustrating experience trying to withdraw my winnings from Megapari Casino. I initiated a withdrawal request for 44,000 RS (527 USD) and since then, it's been a never-ending saga of document requests and delays.

Initially, they asked for my Aadhar card, PAN card, voter ID, and selfies with these documents on June 17, 2024. I promptly submitted everything they asked for. Instead of verifying my documents, they kept asking me to wait.

Then, on June 20, they suddenly required utility bills for the last three months. I provided those as well, hoping it would expedite the process. But again, they asked me to wait.

On June 23, they requested an e-Aadhar document, which I promptly provided. This back-and-forth continued, with them repeatedly asking for documents I had already submitted. For instance, on June 26, they asked for my PAN card again, even though it was already in their possession. Despite my frustration, I resubmitted it once more.

Today, on June 30, they asked for my driving license. At this point, I feel like they're just stalling. Each time I provide what they ask for, they respond with another request and another delay tactic. Their constant reassurance to "wait for verification" has become disheartening and unacceptable.

I've complied with every single one of their demands promptly and thoroughly, yet they haven't processed my withdrawal. It's incredibly frustrating and I feel like my time and efforts are being completely disregarded.

I expect Megapari Casino to take immediate action to verify my documents and process my withdrawal without further delay. This prolonged verification process is unreasonable, and I urge them to prioritize resolving this issue promptly.
Disputed Casino Megapari Casino
Amount ₹44027

Discussion

User name

Dear all,

As apparent from the submitter's latest post, the AskGamblers Complaint Team is pleased to announce the case has been resolved and closed.

We thank both parties for their assistance during the complaint process.

User name loyalty-level-2
yes I have received the withdraw funds thank you magapari casino, and thank you askgamblers.7
User name

Dear @Raj02020,

The AskGamblers Complaint Team is kindly asking you to update your complaint in a timely manner and let us know if you have received the disputed payment. Please be notified that, in case you fail to respond within the given timeframe, we will consider your case resolved and it will be closed accordingly.

Please keep in mind that, as per the AGCCS Terms and Guidelines which you accepted upon registering and using our complaints system, you are obliged to provide the necessary level of assistance and cooperation during the process and providing updates in a timely manner is a must.

Thanks in advance for your cooperation.

User name
Dear RAJ02020,

We sincerely apologize for the delay in our response and the difficulties you have encountered with the verification process. As stated in our Terms and Conditions, "Verification may take up to 72 hours from the receipt of the documents." We understand your frustration with the prolonged verification process.

Upon reviewing your account, we see that you have successfully completed the verification process and withdrew 44,027 INR on 05.07. Could you please confirm if you have received these funds?

Thank you for your patience and understanding.

Best regards,
MegaPari Team

Megapari Casino Complaint Stats

Resolved 81 / 81
Avg. Amount $1,995
Avg. Complaint Duration 8 days
Avg. Response Time 1 day

Megapari Casino Complaint Summary

Most user complaints about this operator fall under the Payment category.
So far, 63 out of 63 complaints in this category have been resolved.
This operator's average complaint duration is 8 days, while the average duration across all operators is 8 days.

Megapari Casino Complaints

See all complaints for this casino
My account is getting verified from two months

Dear askgamblers team,


I am submitting a complaint against Megapari regarding an unpaid withdrawal that has been pending for approximately from two months.

  • Player ID: 1737122479
  • Withdrawal amount: 70000 inr
  • Registered mail: < email removed >


I requested a withdrawal from my Megapari account two months ago. Since then, Megapari has repeatedly required verification and additional documents from me.


I have fully cooperated with all of their verification requirements. I submitted all photographs, identification documents and other information requested by Megapari. I have completed all required KYC/verification procedures.


Despite providing everything requested and waiting for two months, my withdrawal has still not been paid and my funds remain unavailable.


I have contacted Megapari’s support team regarding the issue, but the matter has not been resolved. I have not received a clear and satisfactory explanation for why my withdrawal continues to be delayed.


I am therefore asking AskGamblers to assist me in resolving this dispute and to contact Megapari regarding the outstanding withdrawal.


I have provided all the documents and selfie with document, selfie with given code written on the paper , selfie with megapari account and selfie with the conversation and still the account is not verified.


I would appreciate AskGamblers’ assistance in getting Megapari to provide a clear explanation and, if there is no legitimate outstanding requirement, release my funds.


Thank you for your assistance.

Chart Pointer
19h left
₹70,000
Has Not Paid My Withdrawal for Over 30 Days Despite Completing All Verification

I am submitting a complaint against Megapari regarding an unpaid withdrawal that has been pending for approximately one month.


  • Casino/Betting Site: Megapari
  • Player ID: 1785956359
  • Registered Email: < email removed >
  • Withdrawal Amount: [AMOUNT]
  • Withdrawal Request Date: [DATE]


I requested a withdrawal from my Megapari account approximately one month ago. Since then, Megapari has repeatedly required verification and additional documents from me.


I have fully cooperated with all of their verification requirements. I submitted all photographs, identification documents and other information requested by Megapari. As far as I am aware, I have completed all required KYC/verification procedures.


Despite providing everything requested and waiting for approximately 30 days, my withdrawal has still not been paid and my funds remain unavailable.


I have contacted Megapari’s support team regarding the issue, but the matter has not been resolved. I have not received a clear and satisfactory explanation for why my withdrawal continues to be delayed.


I am therefore asking AskGamblers to assist me in resolving this dispute and to contact Megapari regarding the outstanding withdrawal.


I can provide evidence including:

  • Screenshots of my withdrawal request;
  • My correspondence with Megapari;
  • Evidence of the verification/KYC requests;
  • Evidence showing that I submitted the requested documents;
  • Screenshots showing the current status of my withdrawal.


I am willing to provide any additional non-sensitive evidence required to verify my complaint.

I would appreciate AskGamblers’ assistance in getting Megapari to provide a clear explanation and, if there is no legitimate outstanding requirement, release my funds.


Thank you for your assistance.


Player ID: 1785956359

Chart Pointer
25h left
$2,560
Withdrawal deception and rejection

Dear AskGamblers Team and Megapari Casino Management,


I am filing a formal complaint against Megapari Casino regarding systematic failure to process withdrawals via M-Pesa for Kenyan players.


My account ID is [1548714277 registered in Kenya under([email protected]]. I have been a verified player with full KYC completed. My issue concerns withdrawal.

The core problem is deceptive payment practices. When I deposit, M-Pesa is always available, instant and working. I have deposited multiple times via M-Pesa Paybill and STK push without any issue, and funds reflect immediately. However, when I attempt to withdraw, there is either no M-Pesa withdrawal option available at all in the Cashier, or on the rare occasions when it appears and I submit a request, it is automatically rejected after a few hours with a generic reason like "payment system unavailable" or "try another method", or remains in pending status indefinitely.

I have contacted live chat and emailed support. I have been told to wait, try later, use cryptocurrency, or use another e-wallet that is not practical in Kenya. This is not acceptable because Megapari actively advertises and accepts M-Pesa for Kenya to take deposits, but does not provide a functional corresponding withdrawal channel. This forces players to keep playing until they lose.

This is not an isolated incident. If you visit Megapari's official Facebook page, the comment section and wall are filled with complaints from players from Kenya, Ghana, Nigeria, India, and other countries, all reporting the exact same pattern: deposits work perfectly, withdrawals are rejected, delayed for weeks, or cancelled without valid explanation. This shows a pattern of withholding player funds.

I have attached screenshots showing: 1) M-Pesa available for deposit, 2) No M-Pesa option in withdrawal or rejected status, 3) My M-Pesa statement proving no credit, 4) Chat transcripts.

I request: Immediate release of my KES [121491ksh] via M-Pesa to the same number I used to deposit, or a clear technical explanation with a specific timeline. The current practice violates basic fairness principles where the deposit and withdrawal method should be symmetrical.

Thank you for your intervention.


Account ID: [1548714277 ]



Status solved Resolved
Ksh121,491