Mark all as read

Settings

Notifications
Casino Complaints

Didn't receive the exact amount as I requested


3 years ago

Hi

I made a withdrawal for amount of £2920 on 10.01.2023 and I only received £2838.47, The method I used for request withdrawal was SEPA which advertising in their website %0.00 fee, so I should receive the exact amount as I requested, after numbers of times I communicate with them and made a complaint this is the answer without explanation they gave me.

Dear Customer,

Hope this email finds you well

We would like to let you know that you are not entitled for any payment from our side.

Kind regards,

Compliance manager


I am more than welcome to enclose copy of my bank statement but the difference must to be paid

Kind Regards

Disputed Casino Goldenbet Casino

Discussion

User name

Dear all,

Following a careful review and consideration of all the information, details and/or proof presented by the parties during the complaint process, the AskGamblers Complaint Team reached the conclusion that Goldenbet Casino management acted in accordance with their Terms and Conditions.

Based on the abovementioned information, the AskGamblers Complaint Team considers this case resolved and it is now officially closed. While we understand this might not be the outcome expected by the complainant, we would like to remind you that, in case of a disagreement with our decision, further assistance on the matter could be requested from the relevant regulatory body and/or appointed ADR entity.

User name
Hello KIYANMEHR,

We've checked your case, we have sent - £2920 exact amount in EUROs to your BANK , please see the screen.

We haven't charged you in withdrawal , but your bank did convert from EUR to GBP with their own course and that's you received lower amount then expected , it's up to your bank.

Goldenbet Casino Complaint Stats

Resolved 33 / 34
Avg. Amount $8,571
Avg. Complaint Duration 6 days
Avg. Response Time 2 days

Goldenbet Casino Complaint Summary

Most user complaints about this operator fall under the Payment category.
So far, 24 out of 24 complaints in this category have been resolved.
This operator's average complaint duration is 6 days, while the average duration across all operators is 8 days.

Goldenbet Casino Complaints

See all complaints for this casino
Account blocked with 17500 EURO for no reason

Dear AskGamblers Complaint Team,

Today I received an email from Goldenbet stating that my account had been permanently closed due to alleged violations of their Terms and Conditions specifically sections 10 (Anti-Fraud Policy) and 12 (Withdrawal and Refund Policy). They also stated that my full account balance had been forfeited as a result.

However:

I was never informed of the specific violation I allegedly committed.

I was not given a chance to respond, defend myself, or provide documentation.

I had completed all necessary verification steps to the best of my knowledge.

I used only one account, with my own identity and payment methods.

Goldenbet's Terms allow them to confiscate funds at their sole discretion without prior notice, which I believe is being applied unfairly and without due process in my case.

I am requesting AskGamblers' assistance to:

Help obtain a detailed explanation of the alleged violation.

Review whether the closure and fund seizure were justified.

Seek the return of my original deposit, at the very least, if no valid fraud has been proven.

I am willing to provide all relevant documentation, including ID, payment proofs, and account history, upon request.

They have blatantly robbed me and taken my money. Not only did they confiscate my winnings, but they also refused to refund my own deposited funds, which total tens of thousands of euros. I have done absolutely nothing wrong, I played like a normal customer, without violating any of their terms or engaging in any suspicious activity. They have requested verification from me at least six times, and I provided all required documents every single time. Despite complying fully, they continue to fabricate reasons to block my account and withhold my funds without any valid justification.

Status solved Resolved