Ag Awards
Notifications
Login
You are about to go to the Italian version of AskGamblers
Kindly note that some features such as complaint service and forum are currently available only on the international version.
You are about to go to the German version of AskGamblers
Kindly note that some features such as complaint service and forum are currently available only on the international version.

Bovada Casino - Visa Fast Funds payment delayed over 2 month

UNRESOLVED
Posted on 30 May 2016

I withdrew $564 from Bovada via Visa Fast Funds and was notified that it was processed on March 20th, 2016.

After a few weeks, I contacted them and was made aware of a delay. I understood they sometimes have difficulties with their payment processors.

That was then. It it May 27th, 2016, now been 68 days since my withdrawal was processed and have received 0 funds. I am no longer understanding. Any contact with them has only brought generic responses.

I'm beyond frustrated as I need that money.

Posted on 31 May 2016

Hello,

We’re sorry for the delay in receiving your funds. A member of our team will contact you to discuss this further.

Regards,

Bovada Service

Posted on 01 June 2016

Hello,

A member of our team has attempted to contact you regarding your withdrawal. It has come to our attention that your payment was not processed due to a technical error. The funds have been reversed and returned to your Bovada account.

You may request a new withdrawal at your earliest convenience and we apologize for the frustration this matter has caused.

Regards,

Bovada Service

Posted on 04 June 2016

There was no technical error. That is a lie. This is a payment delay which has been going on for over two months now. I have contacted Bovada customer service on a weekly basis with no answers. The money was now sent back to my Bovada account. I still have not received any funds. I requested a check be sent now that it is back in my account. I will see if the money ever arrives. I'm not convinced it will.

Posted on 07 June 2016

Hello,

We apologize for the frustration this matter has caused. We’re happy to see that your new withdrawal has been approved accordingly.

We can assure you that we’re working diligently to get your funds to you as soon as possible.

Regards,

Bovada Service

Posted on 10 June 2016

Hi,

We see that your withdrawal was approved on June 3rd; it takes approximately 10-15 business days from there for you to receive it. The tracking information will be posted to your account messages as soon as it's available.

We realize this has been a long process but assure you that your funds are on their way.

Regards,

Bovada Service

AskGamblers
Posted on 14 June 2016

Dear @josh9999,

Is there any update on your issue? Please keep in mind that if you fail to update your case within the given 96-hours time frame available for response, AskGamblers Complaints Team will consider the complaint as resolved and will close the case accordingly.

Thank you for your cooperation.

Posted on 14 June 2016

As of June 14th no funds have been received

Bovada Casino Complaints

  • 107 of 148 resolved
  • 2 days avg response
  • 1 week avg complaint life
  • 2,251 USD avg amount

Have trouble with Bovada Casino?

By subscribing you are certifying that you are over the age of 18.

Sign up for +350 No Deposit Spins!

This offer is not applicable to residents of Great Britain.

By subscribing you are certifying that you have reviewed and accepted our updated Privacy and Cookie Policy